عبدالرسول کریمی: مراسم روز هشتم اسفندماه با حضور 600 نفر از برگزیدگان امورتربیتی برگزار می شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدعوین این مراسم صبح روز هشتم اسفندماه در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و همچنین با حضور در قطعه شهدای بهشت زهرا(س) مزار شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی را عطرافشانی خواهند نمود.

کد مطلب: ۸۹۵۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی: مراسم روز هشتم اسفندماه با حضور 600 نفر از برگزیدگان امورتربیتی   برگزار می شود

براساس این گزارش این مراسم روز هشتم اسفندماه با حضور 600 نفر از برگزیدگان امورتربیتی برگزار می شود. عبدالرسول کریمی با اعلام این خبر گفت: سالروز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی روز مبارک و فرخنده ای برای آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت اسلامی می باشد. اندیشه پویای شهیدان رجایی و باهنر باعث گردید تا در چلهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سند تحول بنیادین به دنبال حیات طیبه ای باشد که بنیانگذاران امورتربیتی راهکاریی عملیاتی برای آن فراهم نمودند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران افزود: برای آموزش و پرورش شهر تهران مایه خرسندی و خوشنودی است که میزبان مربیان، معاونان و مسئولین امورتربیتی سراسر کشور باشد تا در مراسم گرامی داشت هفته تربیت اسلامی و تجلیل از فعالان عرصه تربیت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر جاودان و گرامی بماند.

کریمی با تشریح برخی از برنامه مراسم ملی روز هشتم اسفند افزود: مدعوین این مراسم صبح روز هشتم اسفندماه در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و همچنین با حضور در قطعه شهدای بهشت زهرا(س) مزار شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی را عطرافشانی خواهند نمود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: علاوه بر برنامه نثارگل به مرقد امام و مراسم ملی هشتم اسفندماه برای شرکت کنندگان در این برنامه دو کارگاه آموزشی مفاهیم تربیت در سند تحول بنیادین و همچنین نقش امورتربیتی در تحقق حیات طیبه در جامعه تدارک دیده شده است که به مدت یک روز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود.

کریمی خاطرنشان کرد: برنامه همایش بزرگ یاوران تربیت با حضور بیش از 3000 نفر از معاونین، مربیان و مشاوران تربیتی در سالن وزارت کشور با حضور مسئولین وزارتی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار