برگزاری آزمون تئوری مرحله منطقه ای رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه سراسر استان یزد

یزد (پانا) - آزمون تئوری مرحله منطقه ای رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه سراسر استان یزد بصورت همزمان در 14 منطقه استان با حضور بیش از 400 معلم تربیت بدنی و آموزگاران پایه خانم برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۹۵۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون تئوری مرحله منطقه ای رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه سراسر استان یزد

این رقابت‌ها ، فعالیتی آموزشی تخصصی در راستای وظایف و مسئولیت‌های معلم تربیت بدنی و آموزگاران پایه‌ای که درس تربیت بدنی را تدریس می‌کنند است که در حیطه‌های علمی و عملی و در سطوح منطقه،شهرستان ،استان و کشور به تفکیک معلمان تربیت بدنی زن و مرد در هفت گروه سنی و برای آموزگاران پایه در سه گروه سنی با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح علمی و عملی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه به اجرا گذاشته می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ضمن بازدید از روند برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: توانمندسازی و ارتقاء علمی و عملی معلمان تربیت بدنی به عنوان بازوان اجرایی و متولیان اصلی ساعت درس تربیت بدنی در مدارس از اهمیت بسزایی برخوردار است.

" عباس دهقان " افزود: در همین راستا رقابت‌های علمی و تخصصی با فراهم نمودن فضایی مناسب جهت رقابتی سالم و سازنده، موجب بهبود سطح آمادگی جسمانی، حرکتی و مهارت‌های ورزشی معلمان تربیت بدنی و از سویی دیگر سبب ارتقاء سطح علمی و به‌روز شدن دانش آنها می‌گردد.

وی گفت: به منظور افزایش شادابی و نشاط در آموزگاران پایه و مشارکت آنها در فعالیت‌های ورزشی، رقابت‌های علمی و عملی خاص آن‌ها به صورت مجزا برگزار می‌گردد.

گفتنی است رقابت های علمی وتخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه در سطح منطقه ،استان و کشور تحت عنوان یک دوره آموزشی علمی و عملی و در قالب ضمن خدمت 16 ساعته برای شرکت‌کنندگان این دوره برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار