مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان: دانش آموزان بزرگترین ظرفیت و سرمایه کشور هستند

بهارستان (پانا) - مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر ابتدایی آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان با حضور 1000 دانش آموز در مصلی نماز جمعه شهر گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۵۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان: دانش آموزان بزرگترین ظرفیت و سرمایه کشور هستند

لطفی مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان در این مراسم گفت: دانش آموزان بزرگترین ظرفیت و سرمایه کشور هستند که امر تعلیم و تربیت آنان بر عهده آموزش و پرورش است و معلمان و والدین در آموزش مسائل دینی، سبک زندگی اسلامی، ایرانی به ویژه نماز به دانش آموزان در مدرسه و خانه مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند.

در ادامه حجت الاسلام نورپور امام جمعه بخش گلستان خاطرنشان کرد: هر فردی که نسبت به مسائل دینی از جمله نماز بی توجهی کند دچار خسران جبران ناپذیری می شود.
او اضافه کرد: از سن تکلیف اقامه نماز و روزه گرفتن بعنوان یک تکلیف برای دختران پایه سوم ابتدایی و پسران سال سوم متوسطه دوره اول واجب می شود.

حجت الاسلام نورپوراز احترام به والدین، معلمان و سایر افراد جامعه، تلاوت قرآن کریم، داشتن اخلاق، گفتار و رفتار خوب، کمک به هم نوع، صرفه جویی و احساس مسئولیت در زندگی به عنوان دیگر وظایف فردی که به سن تکلیف می رسند، نام برد.

در آئین معنوی جشن تکلیف، کارشناسان برای دانش آموزان در زمینه نماز، تلاوت قرآن، روزه، حجاب، مهربانی دروغ نگفتن و غیبت نکردن به زبان شعر، دکلمه، داستان و مسابقه مطالب مهم و آموزنده ای را بیان کردند .

/خبرنگار: علی نریمان زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار