استاندار قم: الکترونیکی نمودن فرایند ارائه خدمات به مردم با جدیت دنبال شود

قم (پانا)- استاندار قم در دیدار مدیران کل استانی مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: الکترونیکی نمودن فرآیند ارائه خدمات به مردم باید با جدیت دنبال شود.

کد مطلب: ۸۹۴۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم: الکترونیکی نمودن فرایند ارائه خدمات به مردم با جدیت دنبال شود

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با مدیران استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی سخنانی با بیان اینکه به لحاظ زیرساخت های فناوری اطلاعات در وضعیت خوبی قرار داریم گفت: به لحاظ بهره برداری از زیرساخت ها و فرهنگ استفاده از آنها دچار ضعف هستیم.
استاندار قم با اشاره به الزامات استقرار دولت الکترونیک در کشور افزود: تمامی دستگاه های اجرایی باید با محوریت استانداری در راستای گام برداشتن در این مسیر تلاش کنند.
وی با بیان اینکه دولت الکترونیک در بخش هایی همچون شهرداری الکترونیک، سلامت الکترونیک و ارائه خدمات از سوی دستگاه های دولتی بایستی متبلور شود افزود: نباید از ظرفیت های ملی در جهت استقرار دولت الکترونیک غافل شویم.
سرمست گفت: استانداری قم پشتیبان دستگاه های دولتی در جهت تحقق دولت الکترونیک است.
استاندار قم همچنین با بیان اینکه خدمات قابل ارائه در دفاتر خدمات الکترونیک قابل گسترش است افزود: کیفیت بخشی به خدمات قابل ارائه به مردم و رفع ایرادات باید در دستور کار دستگاه های دولتی استان باشد.
وی همچنین پیگیری تحقق کامل شبکه ملی اطلاعات را خواستار شد و افزود: برنامه هایی که در قالب اقتصاد مقاومتی مطرح می شوند نیز بابستی در بحث فناوری اطلاعات مورد پیگیری قرار بگیرند.
سرمست حمایت از استارت آپ ها را نیز ضروری دانست و با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال جوانان گفت: بایستی از زیرساخت های موجود استفاده بهینه داشته باشیم و زمینه رشد فناوران جوان را فراهم سازیم.
در ابتدای این جلسه مدیران کل فن آوری اطلاعات ، پست بانک ، پست ، زیرساخت ، مدیر کل فن آوری اطلاعات ارتباطات و امنیت استانداری گزارشی از فعالیت های و برنامه کاری خود ارایه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار