استاندار قم: مجمع مشورتی توسعه استان قم تشکیل شود

قم (پانا) - استاندار قم با تاکید بر استفاده از ظرفیت کارشناسی صاحبنظران در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی اظهار داشت: مجمع مشورتی توسعه استان قم تشکیل شود.

کد مطلب: ۸۹۴۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم: مجمع مشورتی توسعه استان قم تشکیل شود

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم طی سخنانی با بیان اینکه باید مباحث قابل طرح در جلسات ابتدا در کمیته های فنی مورد بررسی قرار بگیرند اظهار داشت: بایستی خروجی جمع بندی در جلسات کارشناسی در جلسات ستادی مطرح و تصمیم گیری شوند.
استاندار قم با بیان اینکه پیگیری امور از وزارتخانه ها بایستی از سوی دستگاه های استانی انجام شود افزود: مدیران دولتی در این راستا از حمایت استانداری برای رایزنی با دستگاه های ملی نیز برخوردار هستند.
سرمست در ادامه با اشاره به نشست اخیر استانداران با هیئت وزیران گفت: روح حاکم بر این جلسه تفویض اختیارات به استانها بود که مسئولان استانی باید پیگیری های لازم برای تحقق این هدف را از وزارتخانه ها داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید و اشتغال افزود: در این رابطه سران قوا جلساتی را برگزار نموده اند که نشان از اهمیت این بحث دارد.
سرمست همچنین با اشاره به سفر مقامات ملی به استان، استفاده ی بهینه از این سفرها برای رفع مشکلات را مورد تاکید قرار داد و گفت: مشکلات استان بایستی قبل از سفر مقامات به استان احصا و در سفر از ایشان درخواست شود.
وی گفت: ما نیاز داریم تا در کنار دستگاه های اجرایی، مجمع مشورتی توسعه استان را با خوشه ها و کمیته های مختلف تشکیل دهیم و در بخش های مختلف از ظرفیت و سرمایه های فکری ، اقتصادی و اجتماعی نخبگان و بخش خصوصی و افراد صاحب نظر استفاده نماییم.
نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: در کنار کارهای روزمره و سازمانی، نیاز به یک عزم جدی برای انجام کارهای شاخص در استان قم داریم.
در این جلسه مسئولان دستگاه های دولتی و بانک ها گزارشاتی در رابطه با میزان پرداخت تسهیلات رونق تولید، تسهیلات ارائه شده در خصوص مالیات بنگاه های مالی و واگذاری واحدهای تولیدی تملیک شده و نیز تقسیط بدهی های واحدهای تولیدی به تامین اجتماعی را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار