مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد:

آموزش مهارت های زندگی و کار گروهی فلسفه وجودی سازمان دانش آموزی

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در جشنواره بومی محلی سازمان دانش آموزی استان که صبح امروز در محل سازمان برگزار شد هدف اصلی تعلیم و تربیت را ایجاد زمینه و بستر مناسب برای پرورش استعدادها و افزایش فعالیت های گروهی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۴۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت های زندگی و کار گروهی فلسفه وجودی سازمان دانش آموزی

محمد پور داود با تأکید بر این که دانش آموزان باید در تمامی ابعاد زندگی توانمند شوند و کار گروهی را یاد بگیرند افزود: این امر نیازمند بسترسازی و امکاناتی است تا دانش آموزان بتوانند شایستگی ها و مهارت های اجتماعی خود را به عرصه ظهور برسانند.

پورداود با یادآوری این نکته که یادگیری مهارت های اجتماعی و کار گروهی باعث رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان می شود گفت: این مهارت ها حس هم دردی، همکاری، آداب معاشرت، احترام به حقوق دیگران را نیز افزایش می دهد و موجب رفع مشکلات زندگی می شود.

او در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره بومی محلی، مانور تشکیلاتی و همابش یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد: فعالیت های گروهی، نوعی آموزش غیرمستقیم است که انعطاف پذیری دانش آموزان را بالا می برد و برگزاری چنین جشنواره هایی باعث ترغیب دانش آموزان به کار گروهی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش به دنبال این است که سازمان را به نهادی فرهنگی و اجتماعی تبدیل و فعالیت های گروهی و منعطف را جایگزین فعالیت های فردی کند.

رضوانه شعبانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار