معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان: هوای دانش آموزان پایه دوازدهم را داشته باشید

اصفهان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مدیران گوشزد کرد که هوای دانش آموزان پایه دوازدهم را به خاطر شرایط شکننده آموزشی داشته باشند.

کد مطلب: ۸۹۴۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:  هوای دانش آموزان پایه دوازدهم را داشته باشید

محمدرضا ناظم زاده در گردهمایی مدیران منتخب متوسطه نظری استان اصفهان که در مرکز آموزشی رفاهی شماره سه شهر اصفهان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده های بازماندگان شهیدان حادثه تروریستی زاهدان و ملت غیور ایران گفت: با توجه به فشاری که کنکور و امتحانات نهایی بر دانش آموزان پایه دوازدهم آورده و آنها و خانواده هایشان را در شرایط سختی قرار داده است، لازم است تمهیداتی برای این دانش آموزان اندیشیده شود.

محمدرضا ناظم زاده ادامه داد: ایجاد پایگاههای مطالعاتی در مدارس، جلسات پرسش و پاسخ با دبیران از جمله کارهایی است که باید مدیران در راستای کاهش فشار و استرس برای حضور دانش آموزان در مدرسه بعد از عید انجام دهند.

وی افزود: مهارت های ادراکی ، شناختی_ فنی و روابط انسانی از جمله مواردی است که لازم است تمامی مدیران در دستور کار خود قرار داده و با توجه به شرایط خاص دبیران، مدیریت در محیط دوستانه را جایگزین مدیریت تحکمی و دستوری نمایند.

معاون آموزش متوسطه از عملیاتی شدن برنامه مدرسه محوری به صورت پایلوت در چند مدرسه استان خبر داد و بیان کرد: در این طرح بخشنامه هایی فقط با امضا وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان لازم الاجرا خواهد شد.

ناظم زاده در ادامه مدیران را ، مدیران بخشنامه ای معرفی کرد و گفت: معمولابا این روش جلو خلاقیت و ابتکار مدیران در همه سطوح گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار