مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی: سیاست آموزش و پرورش، ترویج فعالیت‌های گروهی در بین دانش آموزان است

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: گرایش به سوی فعالیت‌های گروهی، سیاست آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی است.

کد مطلب: ۸۹۴۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی: سیاست آموزش و پرورش، ترویج فعالیت‌های گروهی در بین دانش آموزان است

آیین تجلیل از برترین های عرصه ورزش دانش آموزی استان آذربایجان غربی با حضور مدیرکل آموزش و پرروش استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار ارومیه صبح امروز در محل سالن نیلوفر ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین اظهار کرد: هدف از تربیت در آموزش و پرورش جز سعادت بشری و رسیدن به حیات طیبه نیست.

وی خاطر نشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شش ساحت تربیتی دارد که ساحت زیستی و تربیت بدنی یکی از آنهاست.

محمدی با تاکید بر اینکه کلید واژه آسیبهای اجتماعی، پایین بودن نشاط اجتماعی است؛ گفت: جامعه شاد و بانشاط معنوی، موفق خواهد بود.

این مقام مسئول، فعالیتهای ورزشی گروهی را عامل نشاط اجتماعی دانش آموزان دانست و افزود: گرایش به سوی فعالیتهای گروهی در مقابل رقابت‌های فردی، سیاست آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر لزوم تقویت ورزش صبحگاهی در مدارس گفت: باید مدارس را از نظر فضا، نیروی انسانی و محتوا بانشاط و پویا کنیم.

ولی حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه ورزش دانش آموزی زیر ساخت ورزش حرفه ای است؛ اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معیار اقدامات در حوزه ورزش دانش آموزی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ادامه داد: سمت و سوی فعالیتهای حوزه تربیت بدنی، احیا فعالیتهای گروهی در بین دانش آموزان است.

وی گفت: ۷۵ نفر از دانش آموزان استان به اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف دعوت شده اند و امروز ۷ نفر از دانش آموزان استان که مقام آسیایی و جهانی کسب کرده اند مورد تقدیر قرار می گیرند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: استراتژی ما در برنامه ششم توسعه، مدرسه محوری و توسعه درس تربیت بدنی در مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار