بازارچه دستفروشان در اردبیل دایر می شود

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت: به مناسبت ایام عید نوروز بازارچه دستفروشان با هدف حمایت از کسب و کار در محل مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل دایر می شود.

کد مطلب: ۸۹۴۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه دستفروشان در اردبیل دایر می شود

جواد زنجانی در جلسه تنظیم بازار اردبیل افزود: این بازارچه از از 12 تا 29 اسفند ماه تحت نظارت مسئولان ذی او اظهار داشت: ساماندهی بازارچه دستفروشان هر سال در دستور کار قرار می گیرد و امسال هم تلاش می شود این بازارچه بصورت مطلوب برگزار و رضایت مردم جلب شود.
فرماندار اردبیل یکی دیگر از اهداف ساماندهی بازارچه دستفروشان را حمایت از تولیدکنندگان استانی و فروشندگان بومی دانست و گفت: برگزاری این بازارچه علاوه بر حمایت از دستفروشان منجر به رفاه حال شهروندان در عبور و مرور می شود.
زنجانی با بیان اینکه مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند، افزود: فرایند تنظیم بازار و کنترل قیمت محصولات اساسی و مورد نیاز مردم در عید نوروز با مشارکت و هماهنگی دستگاه‌ های مسئول انجام شده و حساسیت خاصی در این موضوع وجود دارد.
او اعلام کرد: میوه مورد نیاز مردم اردبیل برای شب عید خریداری شده و از 25 اسفند ماه در سطح شهر و روستاها توزیع می شود .
فرماندار اردبیل افزود: با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا هر سال برگزار می شود و امسال هم این نمایشگاه از 16 تا 25 اسفند ماه در محل نمایشگاه دایمی اردبیل برگزار می شود.
زنجانی گفت: در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل مواد غذایی و پروتئینی ، مرغ ، تخم مرغ ، شکر و برنج برای شهروندان عرضه می شود.
در این جلسه نحوه نظارت بر بازار ،ساماندهی دستفروشان و برگزاری نمایشگاه بهاره مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار