مدیرعامل شهر جدید هشتگرد:‌ افتتاح قطار شهری هشتگرد در اولویت است

تهران (پانا) - مدیرعامل عمران شرکت شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه از هر امکاناتی برای افتتاح قطار شهری هشتگرد در آینده نزدیک استفاده می‌شود اعلام کرد اولویت پروژه‌های عمرانی در شهر جدید هشتگرد راه‌اندازی قطار شهری است.

کد مطلب: ۸۹۴۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل شهر جدید هشتگرد:‌ افتتاح قطار شهری هشتگرد در اولویت است

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، داوود صفدری، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در همایش سرمایه‌گذاری این شهر جدید که امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد بیان کرد: نظام توسعه شهری در کشور به جایی رسیده است که اگر نقش دولت به همان استراتژی قبلی ادامه پیدا کند قطعا با مشکلات جدی در این حوزه روبه رو خواهیم شد.

وی افزود:‌ تغییر رویکرد از اقتصاد دولتی به خصوصی در پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرها مسئله مهمی است که در این دوره یکی از عمده‌ترین اهداف برنامه ششم توسعه نیز به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این در حالی است که خوشبختانه به تغییر رویکرد اقتصاد دولتی به خصوصی در برنامه ششم توسعه نیز اشاره شده است و به عنوان یکی از عمده‌ترین اهداف یاد می‌شود.

صفدری گفت: امروز تحت عنوان اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نام‌گذاری شده است، ما در این راستا قصد داریم با کمک بخش خصوصی شاهد ارتقای کیفیت زندگی در سطح شهرهای جدید به ویژه هشتگرد بوده و امکانات رفاهی شهروندان را تا حد ممکن فراهم کنیم.

وی با اشاره به مشکل‌های متعدد شهر جدید هشتگرد در حوزه خدمات شهری بیان کرد: تکمیل زیرساخت‌ها و خدمات شهری به عنوان استراتژی اصلی و اولویت اول ما در این دوره به شمار می‌رود که به جد دنبال آن هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار