مدیر کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان:

٦٥ هزار تن جو وارداتی از آلمان در بندر امام خمینی ماهشهر بارگیری شد

تهران (پانا) - مدیر کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان می‌گوید  واردات نهاده‌های دامی  نسبت به سال قبل بیش از ٥ برابر افزایش یافته است . سال آینده هم بیشتر از این واردات انجام می‌شودکه این واردات شامل کنجاله سویا، ذرت و جو دامی است.

کد مطلب: ۸۹۴۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
٦٥ هزار تن جو وارداتی از آلمان در بندر امام خمینی ماهشهر بارگیری شد

به گزارش ایلنا، هادی سلامات، مدیر کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان در حاشیه بازدید از کشتی در جمع خبرنگاران گفت:‌ «٦٥ هزار تن جو جهت تنظیم بازار نهاده‌های دامی از آلمان در بندر امام خمینی ماهشهر بارگیری شد.»

سلامات در رابطه با نحوه انبارداری این نهاده‌ها گفت: «انبارهای ملکی در شهرستان شوش به این منظور قرار دارد. انبارهای بندر استیجاری است که هر کشتی ٨ هزار تن روزانه تخلیه می‌کند و در انبارها قرار می‌گیرد که بخشی از آن هم پس از تخلیه به آدرس مرغداری‌ها و دامداری‌ها ارسال می‌شود.»

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان با اشاره به قیمت نهاده‌های دامی در بندر گفت: «قیمت فروش جو ١٥٠٠، ذرت ١٥٠٠ و کنجاله ٢٦٠٠ تومان است.»

وی تصریح کرد: «در مقطعی که مشکل حمل و نقل پیش آمد چالش داشتیم اما اکنون مشکلی وجود ندارد. سیستم حمل به دو شکل صورت می‌گیرد یکی روباری است و روش دوم این است که پس از انبار شدن نهاده، توسط شرکت‌های حمل ارسال می‌شود.»

سلامات عنوان کرد: «ما به عنوان تنظیم بازار کار خود را انجام می‌دهیم اما برخی مشکل‌ها در کارها وجود داشته است. هم ما و هم بخش خصوصی به خوبی در این زمینه کار کرده‌ایم اما جو روانی در این مورد وجود دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار