20 هزار بسته اقلام بهداشتی در مدارس استان آذربایجان شرقی توزیع شد

تبریز ( پانا ) - در راستای ارتقای سطح سلامت دانش آموزان ، بهداشت محیط و فردی ، کیفیت سلامت در بین دانش‌آموزان مدارس شبانه روزی تحت پوشش ارتقای سلامت نوجوانی استان آذربایجان شرقی ، طرح توزیع 20 هزار بسته شامل اقلام بهداشتی اجرا شد.

کد مطلب: ۸۹۴۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
20 هزار بسته اقلام بهداشتی در مدارس استان آذربایجان شرقی توزیع شد

رسول صادقی بر توجه مدارس به مسائل بهداشتی و سلامت دانش آموزان تاکید داشت و گفت: « یکی از فعالیت های حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت ،تاکید بر سلامت دانش آموزان است.»

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: « در این راستا برنامه ها و اقداماتی در طول سال صورت می گیرد و حمایت های مالی چشمگیری توسط دولت و همراهی مجلس محترم در خصوص توزیع سرانه جیره غذایی مدارس شبانه روزی صورت گرفته که امیدواریم مشکلات تغذیه ای مدارس شبانه روزی برطرف شود. »

داریوش حکیمی از توزیع 3هزار گالن صابون مایع ، 2هزار بسته بهداشتی و کمک های اولیه و 10هزار بسته آموزشی و بهداشتی بهداشت دهان و دندان و بروشور مبارزه با شپش سر در بین سایر مدارس استان توسط اداره سلامت و تندرستی خبر داد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ، هدف از اجرای این برنامه را ارتقای بهداشت فردی و حمایت های بهداشتی فراگیراز دانش آموزان مناطق محروم عنوان کرد.

حکیمی افزود: هدف از توزیع این اقلام ایجاد انگیزه جهت رعایت اصول بهداشتی وتوجه به امر بهداشت دهان ودندان در بین دانش آموزان می باشد و به باور ما توجه به بهداشت فردی و ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان، یکی از مواردی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار