در گردهمایی مدیران مدارس طبس مطرح شد: برقراری تعامل بین خانه ومدرسه بارزترین هنرمدیران

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برقراری تعامل سازنده بین اولیای خانه و مدرسه یکی از وظایف حساس و بارزترین هنر مدیران در مدارس است.

کد مطلب: ۸۹۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
در گردهمایی مدیران مدارس طبس مطرح شد: برقراری تعامل بین خانه ومدرسه بارزترین هنرمدیران

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان طبس اظهار کرد: خدمت بی منت و تلاش در ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت زمینه ساز جوانه زدن بذر امید در دل دانش آموزان شده و ارتقای رضایتمندی عمومی از نظام را در پی دارد.

وی، با اشاره به دشمنی ها، تهدیدات و تحریم های نظام سلطه علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تا کنون، تصریح کرد: نظام تعلیم و تربیت علی رغم تحریم ها و تهدیدات، گام های موثری در راستای ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت برداشته به گونه ای که در 40 سالگی انقلاب و با همت معلمان جهادگر، ایران اسلامی جزو 10 کشور برتر علمی جهان شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر تقویت روحیه خودباوری در دانش آموزان تأکید کرد و ابراز داشت: پویایی، تحرک و نشاط امروز مدارس استان مرهون خون پاک شهدای گرانقدری است که از حیات و زندگی خود گذشتند تا ما در آرامش و آسایش بمانیم.

واقعی با بیان این که قبل از آمر بودن باید عامل به اخلاق و رفتار حسنه باشیم، اضافه کرد: عامل بودن به مکارم اخلاق باعث تعمیق آموزه ها علمی و مذهبی در ضمیر دانش آموزان شده و ایشان نیز با الگو قرر دادن معلمین خود عامل به صفات نیکو می شوند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اجرای سند تحول بنیادین را مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانست و ادامه داد: از مجموع 6 ساحت سند، 5 ساحت آن مربوط به حوزه پرورشی و تربیت اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار