بانوان مروج اصلی سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستند

ارومیه(پانا)-مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت : توجه به ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از مواردی است که باید بانوان به عنوان رکن اصلی این امر، نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.

کد مطلب: ۸۹۴۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

شهلا تاجفر در اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر که با حضور مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، افزود: یکی از مولفه های سبک زندگی اسلامی مطالعه زندگی پیشوایان است که می تواند نقش مهمی در هدایت جامعه به سوی مصرف بهینه و صرفه جویی داشته باشد.

وی ادامه داد: زنان نقش مهمی در اداره خانواده ها و جامعه دارند و در اصلاح الگوی مصرف و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی را ایفا می کنند و در این زمینه می توانند اثرگذاری بسیاری داشته باشند.

وی بیان کرد: در این راستا لازم است تا از ظرفیت تشکل های مردمی و بسیج در راستای آموزش و تبیین این شیوه زندگی اسلامی استفاده شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام زن افزود: لازم است تا هفته گرامیداشت مقام زن پربارتر، مردمی تر و توام با مشارکت اجتماعی باشد.

تاجفر اضافه کرد: هفته گرامیداشت مقام زن فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای ارزشمند حوزه زنان بوده و انتظار می رود از این فرصت ها نهایت استفاده انجام شود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار