واکنش شهردار تهران به ادعاهای قالیباف: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر

تهران (پانا) - شهردار تهران در حاشیه آیین بازآفرینی «باغ وثوق‌الدوله» به ادعاهای شهردار اسبق پایتخت پاسخ داد و گفت رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر.

کد مطلب: ۸۹۴۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
واکنش شهردار تهران به ادعاهای قالیباف: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، پیروز حناچی در حاشیه آیین بازآفرینی «باغ وثوق‌الدوله» در جمع خبرنگاران در پاسخ به درخواست خبرنگاران مبنی بر اتخاذ موضع در برابر ادعاهای محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق پایتخت، درباره بدهی‌های شهرداری گفت: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره توصیه محمود میرلوحی، عضو شورای شهر مبنی بر ضرورت پیگیری قضایی بدهی‌های دوره مدیریت قالیباف، عنوان کرد: ترجیح می‌دهیم به کار خود ادامه دهیم.

حناچی با اشاره به آیین بازآفرینی «باغ وثوق‌الدوله» تصریح کرد: تغییر نگاه شهرداری و شورا باعث شده است که جلوی ضوابط برج باغ گرفته شود و این تغییر رویکرد علی‌رغم فشارهای اقتصادی به وجود آمده است، چرا که اولویت با آرامش مردم است. خوشبختانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درباره این باغ همراهی کرده است و توافق کرده‌ایم که در قالب حساب‌های فی‌مابین عمل می‌کنیم.

شهردار تهران افزود: تلاش داریم با بقیه دستگاه‌هایی که از این دست باغات را در اختیار دارند مذاکره کنیم. امروز هم دو مورد از این باغات را افتتاح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این پروژه نشان می‌دهد نگاه شهرداری به پدیده برج‌باغ تغییر کرده است، تصریح کرد: این‌که بتوانیم یک برج‌باغ را به شکل قبل نگه‌داریم، بهتر از ساخت‌وساز و سپردن آن به اشخاص است. استراتژی شهرداری و شورای شهر تهران درباره برج‌باغ‌‌ها یک استراتژی برد-برد، با حداقل بارگذاری و حداکثر انتفاع به اشکال مختلف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار