استاندار سمنان:

آموزش و پرورش، برنامه اجرایی برای انسداد مبادی بی سوادی در استان سمنان ارائه کند

سمنان (پانا) - استاندار سمنان گفت: آموزش و پرورش استان باید برنامه اجرایی در خصوص با سواد کردن افراد بازمانده از تحصیل در استان ارائه کند.

کد مطلب: ۸۹۴۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش، برنامه اجرایی برای انسداد مبادی بی سوادی در استان سمنان ارائه کند

علیرضا آشناگر استاندار سمنان، در پنجاه و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به لزوم انسداد مبادی بی سوادی در استان سمنان گفت: آموزش و پرورش استان باید برنامه اجرایی در خصوص با سوادکردن افراد بازمانده از تحصیل در استان ارائه کند.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید مطالعات اجتماعی را به پیوست طرح ها و پروژه های خود داشته باشند تا در اجرای پروژه ها مشکلات اجتماعی مانع کار نشود.

استاندار سمنان با ابراز رضایت از جذب اعتبارات استانی در استان سمنان گفت: خوشبختانه جذب اعتبارات استانی در استان سمنان خوب بوده و باید تلاش شود تا پیشرفت فیزیکی نیز همینطور خوب انجام شود.

آشناگر با اشاره به اعتبارات ملی در استان سمنان گفت: رقم اعتبارات ملی در استان خوب بوده ولی متاسفانه جذب و تخصیص آن پایین بوده و توقع ما از دستگاه های اجرایی این است که متناسب با تخصیص جذب نیز داشته باشند.

استاندار سمنان با تاکید بر استفاده از توان بسیج و سپاه در پروژه های محرومیت زدایی اظهار داشت: از توان و ظرفیت بسیج و سپاه در اجرای پروژه های محرومیت زدایی در استان استفاده شود.

وی افزود: همه باید با آموزش و پرورش استان در راستای شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و تلاش در جهت باسواد کردن این افراد همکاری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار