با حضور استاندار آذربایجان غربی:

جلسه هماهنگی میزبانی ارومیه در لیگ ملت‌های والیبال 2019 برگزار شد

ارومیه(پانا)- جلسه هماهنگی میزبانی مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال 2019 با حضور استاندار آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۴۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی میزبانی ارومیه در لیگ ملت‌های والیبال 2019 برگزار شد

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به اهمیت میزبانی استان و شهر ارومیه در مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال 2019 گفت: برگزاری این مرحله از مسابقات جهانی والیبال در شهر زیبای ارومیه می تواند به فرصتی بی نظیر برای معرفی قابلیت ها و جاذبه های گردشگری استان تبدیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت سالن ورزشی غدیر ارومیه محل برگزاری این مسابقات ارائه کرد.

دی ماه امسال تفاهم نامه میزبانی هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال بین افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی و محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی امضا شد.

طبق این تفاهم نامه، هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال از 24 تا 26 خرداد سال آینده با حضور تیم های کانادا، لهستان، روسیه و تیم ملی ایران در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

در این آیین احکام جداگانه ای از سوی فدراسیون والیبال به استاندار آذربایجان غربی، معاون اقتصادی استاندار، شهردار ارومیه و مدیرکل ورزش و جوانان استان به ترتیب به عنوان رییس، نایب رییس، نایب رییس فرهنگی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی این مسابقات اهدا شد.

میزبانی سه دیدار از رقابت های لیگ ملت های والیبال از ماه ها قبل توسط مسوولان آذربایجان غربی به فدراسیون والیبال ایران و فدراسیون جهانی پیشنهاد شد.

بر همین اساس طی آذر ماه امسال کریستین واسمر /Christian Wasmer/ ناظر فدراسیون جهانی با حضور در شهر ارومیه و بازدید از امکانات و تجهیزات ورزشی این شهر ابراز رضایت خود را اعلام و گزارش رضایت مندی خود را به فدراسیون جهانی ارسال کرد.

سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور و مرتضی شریفی پنج بازیکن ارومیه ای حاضر در لیگ ملت های 2018 والیبال بودند و عضویت تعدادی از والیبالیست های این شهر در تیم ملی و نقش آفرینی آنان در لیگ ملت های 2019 نیز قابل پیش بینی است.

بر اساس تفاهم نامه دیگری نیز شهر اردبیل میزبان هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار