عبدالرضا فولادوند: طرح نماد باید با قوت و قدرت در مناطق انجام گیرد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طرح نماد باید با قوت و قدرت در مناطق انجام گیرد و به نقش دستگاههای برون سازمانی و کمک به آموزش و پرورش پرداخت و اشاره کرد که باید از حضور افراد صاحب نظر در چارچوب قوانین و مقررات در این طرح حمایت کنیم.

کد مطلب: ۸۹۴۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا فولادوند: طرح نماد باید با قوت و قدرت در مناطق انجام گیرد

معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران اعلام کرد: پنجمین جلسه طرح نماد با حضور فولادوند مدیرکل، کریمی معاون پرورشی و فرهنگی، محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت، رؤسای مشاوره و آسیب های اجتماعی، مدیر مرکز مشاوره توحید و رابطین مناطق 9- 12- 16 و 18 در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار گردید.

در این جلسه فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به اهمیت طرح نماد و اثرات آن در کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین به بررسی طرح نماد درمناطق و چالشهای موجود پرداخت و اعلام کرد: این طرح باید با قوت و قدرت در مناطق انجام گیرد و به نقش دستگاههای برون سازمانی و کمک به آموزش و پرورش پرداخت و اشاره کرد که باید از حضور افراد صاحب نظر در چارچوب قوانین و مقررات در این طرح حمایت کنیم.

در ادامه کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران اعلام کرد: طرح مذکور خوشبختانه به خوبی جلو می رود و تلاش شده است به نحو مطلوب نقاط ضعف آن با دیدگاههای کارشناسی مرتفع گردد و اشاره کرد یکی از طرحهای موفق و اثرگذار در حوزه تعلیم و تربیت طرح مذکور بوده است و سعی کنیم تا می توانیم با مدارس ارتباط سازنده ای داشته باشیم و اثرات آن را در مدارس بخصوص در کاهش آسیب های اجتماعی مشاهده کنیم. وی نقش اولیاء ، همکاران و مشاورین را در این امر حیاتی شمرد.

سپس محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت در مورد مدرسین و مشکلات طرح نکاتی را بیان نمودند.

در ادامه رؤسای مشاوره و آسیب های اجتماعی به ارائه گزارش های لازم پرداختند. رابطین نیز به چالشهای موجود پرداختند و نقاط قوت و ضعف را تبیین کردند. رئیس مرکز مشاوره توحید نیز به ظرفیت های کلینیک ها در مناطق و کلینیک توحید اشاره کرد و خواستار هم افزایی بیشتر دستگاه ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار