ناوگان عمومی خراسان شمالی با 12000 صندلی مسافران نوروزی را جابجا می کنند

بجنورد (پانا) -مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ناوگان عمومی این استان با ظرفیت 12 هزار صندلی برای جابه جایی مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

کد مطلب: ۸۹۴۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ناوگان عمومی خراسان شمالی با 12000 صندلی مسافران نوروزی را جابجا می کنند

علی اصغر بدیعی مقدم در نشست با تشکل های صنفی بخش مسافری ومدیران شرکتهای حمل ونقل مسافری استان اظهار داشت: 703 دستگاه انواع ناوگان عمومی مسافربری شامل 156 دستگاه اتوبوس، 273 دستگاه مینی بوس و 274 دستگاه سواری عمومی با ظرفیت 12 هزار صندلی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی آمادگی دارند.

وی افزود: شرکت های مسافربری مکلف هستند از اکنون با جدیت بیشتری نسبت به بررسی فنی ناوگان خود مبادرت داشته و در صورت وجود ایراد و نقص، نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند.

وی اظهار داشت: این اداره کل نسبت به بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی مبادرت داردو 35 شرکت مسافری استان هم خود مکلف هستند برای خدمات رسانی بهتر، ناوگان خود را به لحاظ فنی بازرسی کنند.

وی افزود: تلاش داریم تا امسال سطح خدمات به مسافران ارتقا یافته و ایمنی سفرها با ناوگان عمومی افزایش یابد.

وی تاکید کرد: رانندگان پیش از آغاز سفرهای نوروزی، برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، موظف به کسب آمادگی‌های لازم و تکمیل مدارک مورد نیاز تمدید کارت هوشمند و دفتر چه ثبت ساعت و ... خود هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: برای ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی، گشت های محسوس و نامحسوس با همکاری پلیس راه، در جاده های استان انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار