شهردار شهرقدس: ارتقای کیفیت آسفالت‌ و روکش معابر یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان است

شهرقدس (پانا) - شهردار قدس با بیان اینکه با وجود مشکلات گوناگون بر سر راه آسفالت معابر شهری قدس از جمله فعالیت های نیمه کاره ادارت خدمات رسان و حفاری های مکرر سطح شهر، در راستای زیرسازی، آسفالت و لکه گیری سطح شهر قدس با صرف بیش از 24 هزار متر تن آسفالت انجام شده است.

کد مطلب: ۸۹۴۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شهردار شهرقدس: ارتقای کیفیت آسفالت‌ و روکش معابر یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان است

مسعود مختاری افزود: در سال جاری در منطقه 1 شهرداری قدس به میزان 15800 تن آسفالت گرم به مساحت 133 هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر 34 میلیارد ریال و در منطقه 2 شهرداری قدس به میزان 8200 تن آسفالت گرم به مساحت 77 هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال نیز انجام پذیرفته است.
شهردار قدس خاطر نشان کرد: ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر و خیابانهای اصلی و فرعی شهرها به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و از مسائل دخیل بر رضایتمندی عملکرد شهرداری ها محسوب می شود که با ارتقا و ساماندهی در این زمینه به عنوان یکی از ضرورت های اجناب ناپذیر و اساسی شهر است.
او در ادامه تصریح کرد: از جمله محل های قابل توجهی که عملیات آسفالت در آنها صورت گرفته است می توان به پل جنب پلیس راهور، زیرسازی و آسفالت خیابان کاشانی و کوچه های فرعی، زیرسازی و آسفالت خیابان سیمرغ، آسفالت پلیمری پیست دوچرخه سواری بوستان ولیعصر(عج)، کوچه لاله چهارم در بلوار نسترن، زیرسازی و آسفالت خیابان پیروزی جنوبی، آسفالت کوچه بهارک و سایر معابر کرده است.
مختاری با اشاره به اینکه بهسازی و لکه گیری معابر سطح شهر نیز بخش اعظمی از این عملیات عمرانی در سطح شهر بوده است، اظهار داشت: بهسازی وسیع آسفالت بلوار نسترن، مرمت آسفالت بلوار تولید گران، مرمت آسفالت معابر شهید خزلی و کوچه های فرعی، بهسازی آسفالت میدان نبوت، مرمت آسفالت معابر گلستان و کوچه های فرعی، مرمت آسفالت خیابان صنعت پنجم و آزادگان و خیابان صاحب الزمان(عج) و سایر معابر از آن جمله است.
شهردار قدس در پایان گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷۰ درصد از مساحت شهر قدس فعلا شبکه فاضلاب شهری ندارد به همین خاطر در بهسازی معابر دچار مشکل هستیم، ما در امتداد گام های مهمی که در روکش آسفالت سطح شهر قدس در سال 97 داشتیم، در سال 98 نیز همین روند را با شدت بیشتری ادامه خواهیم داد و هر نقطه ای از شهر را که کار شبکه فاضلاب و انشعاب آن تمام شده باشد، روکش آسفالت آن در اسرع وقت انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار