سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی : خدمت به مردم باید سرلوحه برنامه‌های مدیران قرار گیرد

بیرجند(پانا) ـ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، که در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان سرایان سخن می گفت ، با اشاره به حضور شکوهمند مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، اظهار داشت: این مردم استحقاق ارائه خدمت به صورت شبانه روزی هستند؛ از این رو خدمت بیش از پیش به مردم باید سرلوحه برنامه‌های مدیران قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۹۴۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی : خدمت به مردم باید سرلوحه برنامه‌های مدیران قرار گیرد

محمدرضا حسنی مقدم، خواستار اصلاح فرایندهای اداری در رفع گرفتاری‌ها و افزایش رضایتمندی مردم شد و گفت: طراحی راهبرد جدید و کاربردی برای اجرایی کردن فرایندهای اداری مورد تاکید است چرا که نظام اسلامی به پشتوانه ی همین مردم با قدرت به کار خود ادامه می دهد.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه وزارت کشور تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا فرمانداران و بخشداران کشور نیروهایی توانمند باشند، گفت: از همه سرمایه‌های نظام اسلامی بدون توجه به جناح ها و خطوط باید استفاده کرد.


حسنی‌مقدم، افزود: مدیران باید در شهرستان محل خدمت خود ساکن باشند و از تمام ظرفیت‌های قانونی و پتانسیل های منطقه برای رفع مشکلات استفاده کنند چرا که تخصص، اخلاق اسلامی و تاکید بر اجرای قانون از مهمترین ملاک‌های انتخاب مدیران و فرمانداران است.


او با قدردانی از خدمات و تلاش‌های فرماندار سابق شهرستان سرایان از فرماندار جدید سرایان خواست تا با استفاده از همه قابلیت‌های شهرستان در رفع گرفتاری‌های مردم و پیشرفت و توسعه شهرستان با پرهیز از خط کشی‌های سیاسی استفاده کند.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، بابیان اینکه بیشتر خروجی و مصوبات جلسات عملیاتی نمی شود، گفت: مدیران باید تلاش کنند تا مصوبات جلسات به نفع مردم اجرایی و عملیاتی گردد.


حسنی مقدم ، با بیان اینکه نمی توان برای استان لفظ محروم را بکار برد چون این استان برخوردار از مواهب الهی و بسیاری از ظرفیت های بالقوه است، گفت: مسئولین باید تلاش ها برای استفاده از این ظرفیت ها و فرصت ها را چند برابر کنند و از هر فرصتی برای خدمت به مردم بهره گیرند.


این گزارش حاکیست، در این مراسم از خدمات و تلاش های محمد کریمی فرماندار سابق شهرستان سرایان تقدیر و ابراهیم رسولی مقدم به عنوان فرماندار جدید این شهرستان ، معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار