استاندار خراسان جنوبی : آخرین وضعیت اسناد توسعه در استان تبیین گردد

بیرجند(پانا) ـ استاندار خراسان جنوبی ، که در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: با توجه به اهمیت این شورا در استان و نیز اولویت هایی که در زمینه های توسعه ای وجود دارد، لازم است تا جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان حداقل ماهی یک بار و با دستورکارهای مشخص و کارشناسی شده برگزار گردد.

کد مطلب: ۸۹۴۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خراسان جنوبی : آخرین وضعیت اسناد توسعه در استان تبیین گردد

محمد صادق معتمدیان، ادامه داد: مدیران و اعضای این شورا نیز اولویت ها و موضوعات مرتبط با توسعه ی استان و پروژه های مرتبط برای سال ۹۸ را احصاء و به دبیرخانه شورا اعلام نمایند تا در جلسات بعدی در دستور کار قرار گیرد.
رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه اسناد توسعه ای استان باید مجدداً مورد بازنگری قرار گیرد، ادامه داد: سند توسعه استان، اسناد توسعه شهرستان ها و سند آمایش سرزمین استان ، با اولویت باید در دستور کار شورا قرار گرفته و آخرین وضعیت این اسناد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گزارش شود.
معتمدیان، با بیان اینکه برای جلسه آتی شورا آخرین وضعیت اسناد توسعه ای استان برای اعضاء تبیین گردد، افزود: اعضاء نیز باید پیشنهادات خود را برای باز تعریف و احتمالاً اصلاح این اسناد ارائه نمایند.

این گزارش حاکیست، در این جلسه تعیین و تکلیف اعتبارات جزء ۷۶ ردیف ۵۵۰ هزار اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ کل کشور و کمک های فنی و اعتباری ، بند ح تبصره ۹ قانون بودجه ۹۷ کل کشور موضوع اجرای بند ب ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر اختصاص یک درصد از اعتبارات هزینه ای تخصیص یافته به دستگاه های اجرایی به استثنای فصول یک و شش به امور پژوهشی و توسعه فناوری و نیز مصوبات کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان به تصویب شورا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار