گلایه رئیس کمیته اقتصاد شورای شهر تهران: صداوسیما همچنان قالیباف را شهردار تهران می‌داند

تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران با ابراز گلایه از رویکرد صدا و سیما در دفاع از شهردار سابق تهران گفت صدا و سیما همچنان آقای قالیباف را شهردار تهران می‌داند و فرصت دفاع و پاسخگویی به شورا و شهردار فعلی نمی‌دهد.

کد مطلب: ۸۹۴۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
گلایه رئیس کمیته اقتصاد شورای شهر تهران: صداوسیما همچنان قالیباف را شهردار تهران می‌داند

سیدمحمود میرلوحی در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورا گفت: اخیرا در برنامه بدون توقف صدا و سیما آقای قالیباف، شهردار سابق تهران، سخنانی درباره بدهی‌های شهرداری داشت و امکاناتی در اختیار ایشان قرار داده شد و من با مشورتی که با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه داشتم مقرر شد تذکری از سوی این کمیسیون به صدا و سیما و شهرداری تهران داشته باشم.

وی ادامه داد: موضوع بدهی‌های شهرداری که در شورای پنجم مطرح کردیم بدهی واقعی است. با وجود این، شهردار سابق همچنان ادعاهای خود را تکرار کرده و به شهردار منتخب تهران، آقای حناچی و نیز آقایان نجفی و افشانی و همچنین اعضای شورا تهمت زده‌ است، بنابراین از صدا و سیما می‌خواهیم فرصت دفاع و پاسخگویی را برای شهرداری و شورا فراهم کنند.

رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا همچنین افزود: از صدا و سیما گلایه داریم به این سبب که آنها همچنان آقای قالیباف را شهردار تهران می‌دانند و تریبون و امکانات در اختیار وی قرار می‌دهند و در یک هفته دو بار در برنامه‌های صدا و سیما حضور پیدا می‌کنند اما فرصتی به مدیریت شهری فعلی داده نیم شود.

او گفت: از دفتر حقوقی شهرداری تهران نیز می‌خواهیم اقدام حقوقی و قضایی درباره این سخنان انجام دهند.

میرلوحی ادامه داد: 530 پروژه شهری افتتاح می‌شود؛ پرژوه‌هایی که در اوضاع فعلی می‌تواند ایجاد امید و نشاط در جامعه کند؛ اما هیچ خبری در صدا و سیما منتشر نمی‌شود و فرصتی به مدیریت شهری داده نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار