پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان خطاب به همسر شهید مدافع حریم امنیت انقلاب

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در پیامی شهادت مدافع حریم امنیت انقلاب شهید عباس کوهی را به همسرشان سرکار خانم عظیمی از همکاران فرهنگی استان تسلیت گفت.

کد مطلب: ۸۹۴۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان خطاب به همسر شهید مدافع حریم امنیت انقلاب

بسمِ رَبِ الشُهدا

کُلُ یَومٍ عاشورا و کُلُ اَرضٍ کربلا

همکار گرامی سرکار خانم عظیمی
سلام علیکم
برای ملتی که سر و جان در راه نهضت حسینی نهاده و مقدرات خویش را به قافله کربلا پیوند زده است ، هیچگاه باب جهاد و شهادت و فداکاری بسته نیست و هر روز بلند پروازانی از این قلمرو به مقصد ملکوت پر می گشایند و درجوار رحمت خداوند آرام می گیرند و به فوز عظیم می رسند.
در هیچ جای تاریخ نور و روشنی را با ظلمت ، حق را با باطل و رحم و مروت را با دشمنی و شقاوت در سازگاری نبوده است و آنانکه راه خدا را برگزیده اند همواره به انتخابشان بالیده اند و هزینه آن را با نثار جانشان پرداخته اند.
ننگ و نفرین ابدی بر ستم پیشگان شیطان زده ای که ددمنشانه بهترین گل های باغ هستی را می چینند و اینچنین رسوایی به بار می آورند.
اینجانب شهادت بزرگ پاسداران حریم امنیت و مرزهای ایران اسلامی به ویژه شهید پاسدار عباس کوهی را به حضور سرکار عالی و سایر بستگان شریف آن بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند کریم برای آن عزیز به خدا پیوسته رحمت واسعه ی الهی و علو درجات و برای عموم سوگوارانش صبر و اجر جزیل مسألت می نمایم.

محمد اعتدادی
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار