مسابقات قرآن ویژه ورزشکاران گیلان پایان یافت

رشت (پانا) -چهارمین دوره مسابقات قرآن ویژه ورزشکاران، جوانان و همچنین کارکنان اداره ورزش و جوانان استان گیلان با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

کد مطلب: ۸۹۴۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن ویژه ورزشکاران گیلان پایان یافت

به گزارش پانا در این دوره از مسابقات قرآنی حدود 150 ورزشکار و کارکنان اداره ورزش گیلان در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل و فهم زبان قرآن با هم رقابت کردند.
در پایان این مسابقات و در رشته حفظ یک جزء ورزشکاران زیر 15 سال دختران ، فاطمه کریمی عنوان نخست را کسب کرد، هستی قانعی در مکان دوم قرار گرفت و رقیه کیمیاجو مقام سوم این رشته را تصاحب کرد.
همچنین در رشته حفظ یک جزء ورزشکاران بالای 15 سال، هانیه قنبری به مقام قهرمانی دست یافت ، فاطمه قنبری و الهه ایلچی نیز ، به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در رقابت های قرائت تحقیق ورزشکاران بالای 15 سال نیز، فرزانه صادقی رتبه اول را کسب کرد، زهرا خورشیدی به مقام دوم رسید و در رشته قرائت تحقیق جوانان، مونا محمدزاده مقام نخست را کسب کرد، زینب پیدا و مرضیه نژادحسینی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته حفظ 10 جزء جوانان، فاطمه هادی‌پور عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، مریم حسینی ‌نیا دوم شد و زینب‌السادات حسینی در رتبه سوم قرار گرفت و در رشته حفظ کل این رده سنی نیز، زکیه صابر اول شد، سارا قلی‌زاده در رتبه دوم قرار گرفت و سیده مطهره میرنوری مقام سوم را کسب کرد و در رشته حفظ یک جزء کارمندان اداره ورزش و جوانان گیلان، سحر نژادمبشر به مقام نخست دست یافت.
همچنین در رقابت های بخش آقایان و در رشته حفظ یک جزء ورزشکاران زیر 15 سال، محمدرضا جعفرپور رتبه اول را کسب کرد، محمدجواد جهان دوست در مکان دوم قرار گرفت و علیرضا دلیری موفق به کسب عنوان سوم شد.
در رشته حفظ یک جزء ورزشکاران بالای 15 سال نیز، سراج‌ الدین رفیع پرهیزگار مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، احمدرضا محمددوست دوم شد و علیرضا علیپور در مکان سوم قرار گرفت.
در رقابت های رشته حفظ 10 جزء جوانان نیز، مجتبی محمدزاده، اول شد ، محمدحسین رضایی در مکان دوم قرار گرفت و امیرمحمد بلشک مقام سوم را کسب کرد و در رشته حفظ کل جوانان، حسن جعفرپور عنوان نخست را کسب کرد، مهدی آقاجانی و امیرمحمد دیده بان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته قرائت تحقیق ورزشکاران زیر 15 سال، امیرعباس موقر به مقام نخست دست یافت ، نیما کاظمی‌پور دوم شد و امیرمحمد عادلیان در رتبه سوم قرار گرفت و در همین رشته و در رده سنی بالای 15 سال، ابوالفضل زیبایی عنوان قهرمانی را کسب کرد، حسین رفیع‌ پور در رتبه دوم قرار گرفت و سیدابراهیم خامسی سوم شد.
همچنین در رشته قرائت تحقیق جوانان ، علی ابراهیمی به مقام نخست این دوره از رقابت ها دست یافت ، طاها مرصادی در مکان دوم قرار گرفت و حسن فامیل ‌آستانه مقام سوم را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار