رئیس جمعیت هلال احمر کشور خبر داد

آشیانه بالگرد ایلام در آستانه افتتاح / ایلام نیازمند اعتبارات بیشتر حوزه بحران است

ایلام(پانا)- رئیس جمعیت هلال احمر کشور امروز یکشنبه در جریان مراحل پایانی ساخت آشیانه بالگرد در استان ایلام قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۹۴۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آشیانه بالگرد ایلام در آستانه افتتاح / ایلام نیازمند اعتبارات بیشتر حوزه بحران است

علی اصغر پیوندی، صبح امروز ( ۲۸ بهمن) وارد ایلام شد و در ابتدا با حضور در محل ساخت آشیانه بالگرد استان در محل فرودگاه شهدای ایلام در جریان مراحل پایانی ساخت این پروژه قرار گرفت.

آشیانه بالگرد ایلام که سال ۹۵ مراحل ساخت آن آغاز شده هم اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد و پیش بینی می شود بزودی افتتاح شود.

سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت آشیانه بالگرد امدادی هزینه شده و اتمام این مجموعه ۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد داشت و در صورت بهره برداری نهایی یک دستگاه بالگرد بطور همیشگی برای امدادرسانی در استان مستقر خواهد شد.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر با استاندار ایلام نیز دیدار کرد.

استاندار ایلام در این دیدار ایلام را از استان های حادثه خیز کشور برشمرد و خواستار توجه بیشتر به منابع حوزه بحران در استان شد.

«قاسم سلیمانی دشتکی» تاکید کرد: این مهم با توجه به بروز حوادث متعدد طبیعی همچون زلزله، سیل، آتش سوزی و رانش زمین در سال های اخیر بیش از گذشته احساس می شود.

وی، خاطرنشان کرد: با توجه به ضعف زیرساخت های استان به ویژه در بخش راه های ارتباطی همواره شاهد بروز سوانح جاده ای هستیم که می طلبد پایگاه های امداد جاده ای در استان افزایش یابد.

دیدار با امام جمعه ایلام، بازدید از مرکز توانبخشی، افتتاح ساختمان اداری حوزه امدادی و کلنگ زنی احداث سوله امدادی از جمله دیگر برنامه های در سفر یک روزه رئیس جمعیت هلال احمر کشور به استان ایلام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار