رئیس‌جمهوری وارد بندرلنگه شد

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری در نخستین برنامه کاری خود در سفر دو روزه به استان هرمزگان، دقایقی پیش وارد فرودگاه شهرستان بندرلنگه در غرب این استان شد.

کد مطلب: ۸۹۴۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهوری وارد بندرلنگه  شد

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه (28 بهمن‌ماه) هنگام ورود به بندرلنگه مورد استقبال استاندار هرمزگان، نمایندگان این استان در مجلس، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.

در این سفر بیژن نامدار زنگنه، سید محمود علوی، محمودحجتی، رضا اردکانیان، عبدالرضارحمانی فضلی و امیر حاتمی وزرای نفت، اطلاعات، جهاد کشاورزی، نیرو، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رئیس‌جمهوری را همراهی می‌کنند.

روحانی پس از ورود به فرودگاه، راهی محل سخنرانی در ورزشگاه تختی شد و در طول مسیر مورد استقبال گرم و پرشور مردم بندرلنگه که از ساعت ها پیش چشم انتظارش بودند، قرار گرفت.

طبق برنامه اعلامی، دیدار مردمی در ورزشگاه تختی بندرلنگه، بهره‌برداری از مرحله سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و ارتقای توسعه کمیت و کیفیت پالایش نفت بندرعباس، شرکت در نشست شورای اداری هرمزگان در یکشنبه شب از برنامه‌های سفر رئیس‌جمهوری به استان هرمزگان است.

روز دوم سفر روحانی به هرمزگان نیز با بهره‌برداری از طرح‌های نیروی دریایی و به آب اندازی زیر دریایی آغاز می‌شود.

همچنین بهره‌برداری از طرح‌های ویدیو کنفرانسی جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در روز دوشنبه با حضور رئیس‌جمهوری انجام می‌شود.

40 طرح اقتصادی با اعتبار 60 هزار میلیارد ریال در سفر دو روزه رئیس‌جمهوری (28 و 29 بهمن جاری) در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

این طرح ها در حوزه پالایش نفت ستاره خلیج فارس، نفت بندرعباس، نیروی دریایی ارتش، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آبخیزداری، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است.

این سومین سفر رئیس دولت تدبیر و امید به استان هرمزگان است.

شهرستان بندرلنگه در غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار