عبدالرضا فولادوند : پروژه ملی بازی و یادگیری درکم کردن استرس و اضطراب دانش آموزان کمک بسیاری می‌کند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تراکم بالا باعث شده است اضطراب و استرس به نیروی انسانی سرایت کند و آموزش، کیفیت لازم را نداشته باشد و در نیروی انسانی نیازمند توجه ویژه هستیم.

کد مطلب: ۸۹۴۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا فولادوند : پروژه ملی بازی و یادگیری درکم کردن استرس و اضطراب دانش آموزان کمک بسیاری می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم از تأسیس کمیته رصد و احیای زنگ هنر در تهران خبر داد و گفت: میانگین تراکم دانش‌آموزی در شهر تهران ۳۴ نفر در هر کلاس است.

عبدالرضا فولادوند با اشاره به اینکه کار جدیدی را شروع کرده ایم و باید کمک کنیم تا این پروژه با بهترین نحو اجرا شود، اظهارداشت: این طرح در کم کردن استرس و اضطراب در دانش آموزان کمک بسیاری می‌کند و روح دوباره به مدرسه آورده است.

وی ابراز امیدواری نمود تا این طرح تأثیر بسیار در تغییر رویه آموزش داشته باشد و با اشاره به تراکم دانش‌آموزی در شهر تهران ادامه داد: تراکم دانش‌آموزی در مدارس تهران ۳۴ نفر در هر کلاس درس است که میانگین تراکم دانش‌‌آموزان در کشور ۲۴ نفر در کلاس درس است.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت افزود: تراکم بالا باعث شده است اضطراب و استرس به نیروی انسانی سرایت کند و آموزش، کیفیت لازم را نداشته باشد و در نیروی انسانی نیازمند توجه ویژه هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه همواره نشاط و ورزش در مدارس تهران مورد توجه بوده است، گفت: کمیته رصد و احیای زنگ هنر را تأسیس کرده ایم و باید بر مهارت آموزی و جامعه پذیری تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار