دوره‌های آموزش بوستان ترافیک منطقه بیست آکادمیک شد

شهرری(پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 از برگزاری دوره های آموزش رفتارهای ترافیکی در بوستان تخصصی این منطقه همراه با اعطای مدرک معتبر از دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۴۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره‌های آموزش بوستان ترافیک منطقه بیست آکادمیک شد

سید ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیکی و ایجاد زمینه های مشارکت شهروندان در رعایت اصول و قوانین عبور و مرور ، با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری تهران، دوره های آموزشی تخصصی در بوستان ترافیک منطقه آغاز شده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه عناوین دوره‌های آموزشی بر اساس مطالعات اولیه و نیازسنجی از جامعه شهروندی انتخاب شده، افزود: روانشناسی ترافیکی، آشنایی با سیستم حمل و نقل پاک شهری، مراقبت شخصی و ایمنی فردی ( ویژه کودکان کار )، آموزشهای تخصصی ترافیک، آشنایی با حقوق و تکالیف مسافرین مترو و دوچرخه سواری تخصصی از جمله دوره‌های پیش بینی شده است.

ریاضی با بیان اینکه این طرح از هفده بهمن 97آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد گفت: به فراگیران شرکت‌کننده در دوره‌ها، مدرک معتبر دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری تهران اعطا می شود .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 جامعه فرهنگیان، دانش‌آموزان، مادران، شورایاران و معتمدین محلات را از جمله گروه‌های هدف این طرح برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار