آغاز به کار دبیرخانه ملی پذیرش آثار نوزدهمین فراخوان پرسش مهر

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دبیرخانه پذیرش آثار از بیست و هشتم بهمن آغاز به کار خواهد کرد و تا پایان هفته به مدت 4 روز تمامی استان های کشور آثار برگزیده خود را در رشته های مختلف این فراخوان به کانون تحویل می دهند.

کد مطلب: ۸۹۴۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار دبیرخانه ملی پذیرش آثار نوزدهمین فراخوان پرسش مهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران اعلام کرد: نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر وارد آخرین مرحله از مسابقات شده و دبیرخانه ملی پذیرش آثار برگزیده کشوری در کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با تشریح فعالیت های کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح در زمینه پذیرش آثار منتخب فراخوان نوزدهم پرسش مهر گفت: دبیرخانه پذیرش آثار از بیست و هشتم بهمن آغاز به کار خواهد کرد و تا پایان هفته به مدت 4 روز تمامی استان های کشور آثار برگزیده خود را در رشته های مختلف این فراخوان به کانون تحویل می دهند.

کریمی افزود: پس از پذیرش آثار و چیدمان رشته ای در کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح، داوران و کارشناسان دبیرخانه با حضور در محل کانون آثار منتخب کشور را بررسی و بهترین ها را برای تجلیل در کنگره پایانی پرسش مهر نوزدهم معرفی خواهند نمود.

وی افزود: امیدواریم با پرسش عملیاتی و ارزشمندی که رئیس جمهور محترم مبنی بر ضرورت مهارت افزایی بین دانش آموزان و فرهنگیان عزیز مطرح نموده اند شاهد نتایج ارزنده این دوره از فراخوان ملی پرسش مهر باشیم. در این راستا معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران نیز تلاش کرده است کانون ها را محلی برای توسعه مهارت افزایی برای دانش آموزان قرار دهد تا در این زمینه بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار