ثبت نام مسابقه گلایدر در مدارس استان بوشهر آغاز شد

بوشهر(پانا)_ معاون سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت : چهارمین دوره مسابقات ساخت و پرواز هواپیمای گلایدر با عنوان "یادواره شهدای پرواز" در استان بوشهر برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۹۴۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام مسابقه گلایدر در مدارس استان بوشهر آغاز شد

خدا کرم نوروزی در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت : هدف از مسابقات ساخت و پرواز هواپیمای گلایدر ایجاد و تقویت روحیه خلاقیت ، نشاط و علم آموزی دانش آموزان مقاطع ابتدایی دوره اول ، ابتدایی دوره دوم ، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم می باشد .

نوروزی گفت : نحوه شرکت در مسابقه شامل دانش آموزان مقطع ابتدایی اول تا ششم و مقطع متوسطه هفتم تا دوازدهم است .

که دانش آموزان با تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت مبلغ 50000 تومان می توانند در مسابقات ساخت و پرواز هواپیمای گلایدر شرکت کنند .

معاون سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت : شرکت کنندگان بصورت انفرادی یا تیمی دو نفره در این مسابقه کیت کامل گلایدر را تحویل می گیرند و با استفاده از راهنمای ساخت هواپیمای گلایدر خود را تکمیل و پس از رنگ آمیزی برای شرکت در مسابقه پرواز آماده میشوند و به تفکیک مقطع تحصیلی و جنسیت برای کسب مقام برتر شهرستانی و استانی با هم به رقابت می پردازند .

نوروزی تصریح نمود : اولیاء دانش آموزان نیز می توانند به همراه فرزندان خود در مسابقه شرکت و با استفاده از هواپیمای گلایدر ساخته شده ی فرزند خود با دیگر اولیاء به رقابت بپردازند .

نوروزی خاطر نشان کرد : به سه نفر برتر هر مقطع ( ابتدایی دوره اول+ ابتدایی دوره دوم+ متوسطه دوره اول + متوسطه دوره دوم به تفکیک جنسیت لوح تقدیر ، تندیس و جوایز نفیس در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد .

نوروزی مهلت ثبت نام را از یکم اسفند لغایت بیست اسفند 97 طبق ارسال بخشنامه و اطلاع رسانی به مدارس ، تحویل کیت های گلایدر و کارت شناسایی مسابقات به مدارس تا پایان اسفند ، فروردین ماه 98 برگزاری مسابقات پرواز گلایدر در شهرستانها و مناطق با حضور ناظرین استانی ، اعلام نتایج مسابقات در خرداد و تابستان 98 برگزاری و اختتامیه مسابقات گلایدر " یاد واره شهدای پرواز " و تقدیر از برگزیدگان و اهدای جوایز می باشد .

نوروزی تاکید نمود : رابطین ثبت نام مدارس شهرستانها ومناطق بابت ثبت نام و هزینه کیت برای هر نفر یا تیم دو نفره جمع آوری و بصورت یکجا به حساب شماره 2635670358 بنام سازمان دانش آموزی استان بوشهر نزد بانک تجارت شعبه عاشوری بوشهر واریز و لیست ثبت نام شدگان را همراه با اصل فیش واریزی طی نامه ای به سازمان دانش آموزی استان ارسال نمایند و همچنین مشخصات شرکت کنندگان و تصویر فیش می بایست در سایت مسابقات گلایدر به آدرس اینترنتی www.glider9798.ir به صورت دقیق ثبت گردد و رابطین در ثبت نام تیمی مشخصات هردو نفر دانش آموز شرکت کننده را می بایست در سامانه نام آنها را ثبت کنند .

لازم به توضیح است : شرکت در این مسابقه اختیاری و داوطلبانه می باشد و برای ثبت نام ، دانش آموزان می توانند به مدارس خود و سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق استان مراجعه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار