نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران :خراسان جنوبی فاتح مسابقات شین کیو کوشین کاراته شرق کشور

خوسسف (پانا) ـ نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران گفت: خراسان جنوبی برسکوی قهرمانی مسابقات شین کیو کوشین کاراته شرق کشور ایستاد.

کد مطلب: ۸۹۴۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران :خراسان جنوبی فاتح مسابقات شین کیو کوشین کاراته شرق کشور

خوسف در روزهای 25 و ۲۶ بهمن ماه میزبان مسابقات کاراته شرق کشور جام شهدای گمنام خوسف از پنج استان یزد ، سیستان و بلوچستان و خراسان های شمالی ، رضوی و جنوبی بود.


نخستین استاژ فنی شین کیو کوشین کاراته زیر نظر استاد "هانشی احمد شقاقی" نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در سالن ورزشی شهید نجفی شهر خوسف برگزار شد .


این دوره از مسابقات در دو گروه سنی نونهالان و بزرگسالان با حضور 205 ورزشکار و استادان کشوری و استانی و حدود 100 کادر فنی ، مربی ، داور ، همراه و ... از صبح جمعه شروع و تا ساعت 22 شب ادامه داشت
به گفته فاطمه چهکندی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف این مسابقات با حضور 205 کاراته کا در قالب ۱۱ تیم در پنج رده سنی و ۳۰ گروه وزنی به مدت دو روز به میزبانی خوسف برگزار و قهرمانان این دوره از رقابت ها تیم های فولاد صنعت قاینات ، کیوکوشین طبس و ۳۱۳ بیرجند مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پانا در مورد وضعیت کاراته استان خراسان جنوبی گفت: از زمان مسئولیت دکتر احمدی پیما به ریاست هیئت کاراته خراسان جنوبی شاهد رشد این رشته ورزشی هستیم و افق روشنی را برای استان پیش بینی می کنیم و امیدواریم با توجه به نزدیکی المپیک کاراته شاهد حضور ورزشکاران استان خراسان جنوبی در این مسابقات باشیم.


"هانشی احمد شقاقی" از حضور مسئولان کشوری در این مسابقات و میزبانی خراسان جنوبی و شهرستان خوسف تقدیر کرد و افزود: از رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت کاراته خوسف تقدیر ویژه دارم که زحمت زیادی کشیدند و ان شاء الله که همه مسئولان و سبک های کاراته در استان و شهرستان با همدلی و همکاری و جذب جوانان به این رشته ورزش تلاش کنند.


در حاشیه این مسابقات از قالیچه مسابقات شین کیوکشین کاراته شرق کشور که به دست هنرمند خوسفی دیار گلهای نرگس بافته شده بود ، رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار