رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌ها:

تمامی پل‌های با دهانه بیش از 6 متر مازندران برای تعمیر بازرسی شدند

ساری (پانا) - رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌ها از بازرسی تمامی پل‌های با دهانه بیش از 6 متراستان برای تعمیر و بازسازی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۴۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تمامی پل‌های با دهانه بیش از 6 متر مازندران برای تعمیر بازرسی شدند

محسن محمدنژاد با بیان این خبر گفت: «پل‌ها از ابنیه مهم راه‌ها هستند که در صورت عدم رسیدگی مستمر خسارات سنگینی به آنها وارد می شود. لذا به همین منظور برای نخستین بار بازرسی از تمامی پل‌های حوزه استحفاظی استان اعم از راههای شریانی ، اصلی و فرعی و روستایی انجام شد.»

او ادامه داد: «از تمامی پل‌های با دهانه بیش از 6 متر توسط کارشناسان اداره نگهداری ابنیه فنی در ستاد و اداره‌های تابعه بازرسی به عمل آمده و بر اساس شاخص سلامت بدست آمده نسبت به اولویت بندی جهت تعمیر و بازسازی آنها برمبنای اعتبارات ابلاغی اقدام خواهد شد.»

رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌ها اعلام کرد که استان مازندران بالغ بر 663 دستگاه پل با دهانه بیش از 6 متر دارد که 20 دستگاه پل در آزادراه، 242 دستگاه در بزرگراه، 83 دستگاه پل در راههای اصلی شریانی، 8 دستگاه پل در راه‌های اصلی غیرشریانی و 310 دستگاه پل در راه‌های فرعی و روستایی قرار دارد.

محمدنژاد با اشاره به تعداد بالای پل‌ها در محورهای استان اظهار امیدواری کرد که با استمرار این فعالیت هر سال شاهد افزایش عمر مفید پلهای استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار