تجلیل از معلمان ساعی و دانش آموزان برتر، تجلیل از علم و آگاهی است

خرم آباد (پانا) - معاون آموزش متوسطه لرستان در جمع فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد بیان داشت: تجلیل از معلمان ساعی و دانش آموزان برتر، تجلیل از علم و آگاهی است.

کد مطلب: ۸۹۴۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان ساعی و دانش آموزان برتر، تجلیل از علم و آگاهی است

نصرالله بازگیران در گردهمایی تجلیل از معلمان ساعی و دانش آموزان برتر که به میزبانی دبیرستان حجاب برگزار شد با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: از آغاز انقلاب، شعار امام راحل(ره) تکیه بر قدرت مردم بوده و بر همین اساس در تمامی فراز و نشیب های سیاسی و اجتماعی انقلاب، مردم مشارکت و حضور پرشور داشته و خواهند داشت دستگاه تعلیم و تربیت هم از این امر مستثنی نبوده و بدون حضور و مشارکت ارکان مدرسه و دیگر نهادها در زمینه های گوناکون فکری و معنوی به اهداف خود نخواهد رسید.

معاون آموزش متوسطه لرستان ادامه داد: طبق سند تحول بنیادین مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نقشه و راه آموزش و پرورش است، از مهمترین سیاست ها و راهکارهای آموزش و پرورش، مدرسه محوری، تمرکز زدایی، کار گروهی و مشارکت همه ارکان مدرسه هستند پس بر این اساس، اگر مدارس به کانون مشارکت تبدیل شوند و آگاهی و دانش لازم در اختیار ارکان مدرسه قرار گیرد، موفقیت حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: باید بدانیم "آموزش" اساس و پایه آگاهی و توانمندی بوده، معلمان کلید آموزش در خط مقدم اصلاحات آموزشی و راهنمایان مسیر موفقیت در زندگی هستند.

بازگیران در ادامه با اشاره به اینکه موفقیتهای بدست آمده مرهون تلاش و زحمات چند ماهه تیم منسجم آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد بوده و تقدیر از آنان، دانش آموزان را مخاطب قرار داده و بیان داشت: در تحصیل، تنها دانستن راه موفقیت کافی نیست، بکارگیری راهنمایی ها نیز مهم است؛ هر چقدر خواسته شما بزرگ باشد به همان انداره به اهداف خود خواهید رسید.

وی در پایان با آرزوی تداوم این قبیل موفقیت ها، گفت: شما دانش آموزان، آینده سازان کشور و استان هستید، علم و دانش زمانی مفید است که تأثیری مثبت بر رفتار و کردار شما داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار