جشنواره لکوکاپ محفلی برای رشد و شناسایی استعدادها با روش‌های جذاب است

خرم آباد (پانا) - معاون آموزش متوسطه لرستان در مراسم اختتامیه و معرفی برترین‌های اولین دوره ی جشنواره دانش آموزی لکوکاپ استان لرستان گفت: جشنواره لکوکاپ محفلی برای رشد و شناسایی استعدادها با روش‌های جذاب و بستری برای مهارت آموزی است.

کد مطلب: ۸۹۴۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره لکوکاپ محفلی برای رشد و شناسایی استعدادها با روش‌های جذاب  است

نصراله بازگیران در این مراسم با تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدست گروهک های تروریستی گفت: جنایت وحشیانه تروریستی که منجر به شهادت ۲۷تن از برترین فرزندان ملت ایران و مجروح شدن جمعی دیگر از حافظان امنیت و مرز‌های میهن گردید، حکایت از تاثیر سیلی سخت مردم ایران به سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و تروریسم آمریکایی دارد.

بازگیران بیان داشت: مهارت آموزی مقوله ای است که همواره مورد توجه نظام های آموزشی پیشرفته قرار دارد چون معتقدم آموزش و کسب دانش سطحی دانش آموزان نمی تواند آنها را برای زندگی آینده آماده کند .

وی گفت:در کشورهای توسعه یافته نحوه آموزش به گونه ای است که دانش آموزان با فارغ التحصیلی یک نوع مهارت می آموزند .

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت : یادگیری امری اختیاریست که برپایه سه اصل تفکر ، تعامل و مهارت آموزی استوار بوده و همه ساحتهای تربیتی جسمی و روحی دانش آموز را با هم درگیر می نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان توانسته اید با استفاده از فرصت پیش آمده و شرکت در این جشنواره و خلق ایده های خود، روحیه نوآوری و خلاقیت را با روش های جذاب تقویت کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار