با حضور رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی:

طرح همکاری خانه و مدرسه در ناحیه 2 اهواز برگزار شد

اهواز (پانا) - با حضور فاضل پور رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، طرح همکاری خانه و مدرسه در ناحیه 2 اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۴۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح همکاری خانه و مدرسه در ناحیه 2 اهواز برگزار شد

این طرح که متشکل از گروه خانواده های دانش آموزان است ، با هدف ارتقاء انعطاف پذیری کودکان در مقابل عوامل خطرساز و همچنین توانمندسازی والدین جهت ایفای بهتر نقش خود به عنوان عوامل پیشگیری اولیه از مصرف مواد، طراحی و تدوین شده است.

با وجود ارتباط و تعامل مثبت و موثر میان والدین و مدرسه ، کودکان کمتر در معرض افت تحصیلی، سوء مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی، بزهکاری، رفتارهای ضد اجتماعی، سوء استفاده های جنسی، غفلت و مشکلات روحی و روانی قرار خواهند گرفت.

اسکندر ممبینی سرپرست پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 2 اهواز اظهار کرد: طرح خانه و مدرسه، برنامه ای شامل فعالیت هایی با هدف حمایت از ارتباط مثبت و موثر میان والدین در خصوص راهبردهای مثبت فرزندپروری می باشد که امیدواریم به یاری خداوند متعال و همت مجریان توانمند، با اجرای هرچه بهتر این طرح گامی موثر در تربیت فرزندان این مرز و بوم داشته باشیم.

نرگس آذرمهر مسئول مراقبت و پیشگیری اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این خصوص گفت: این طرح برای اولین بار در ناحیه 2 اهواز ، در 3 مدرسه به عنوان پایلوت اجرا می گردد که این مدارس شامل: مدارس پسرانه شاهد امام هادی ع و شیخ بهایی و همچنین مدرسه دخترانه ایمان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار