انتخابات مجامع استانی اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - انتخابات مجامع اعضاء و مربیان تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی استان اصفهان جهت انتخاب هیات رئیسه مجامع استانی و معرفی نمایندگان هئیت رئیسه مجامع کشوری اعضاء و مربیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۴۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع استانی اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی اصفهان برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در این انتخابات که با حضور نماینده اداره حراست آموزش و پرورش استان،مربیان و اعضا تشکل پیشتازان برگزار گردید گفت:این انتخابات در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن در سطح مناطق و نواحی 41 گانه استان برگزار شده و امروز مرحله دوم آن برگزار خواهد شد و نمایندگان استان جهت معرفی به کشور و شرکت در مرحله سوم انتخابات معرفی خواهند شد.

عباس زهیری در ادامه گفت :هدف از برگزاری این انتخابات استفاده از توان فکری ،ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی در طراحی برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان و افزایش مشارکت آنها در اجرای برنامه ها می‌باشد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان بیان کرد: منتخبین به مدت دو سال نمایندگان استان در سطح کشور هستند، امیدوارم سفیران و نمایندگان خوبی برای جامعه مربیان و دانش آموزان استان باشند.

به گزارش خبرنگار پانا اصفهان این انتخابات به تفکیک جنسیت در روزهای 24 و 25 بهمن در کانون فرهنگی تربیتی حضرت قائم ناحیه 4 اصفهان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار