استاندار قم: مدیران دولتی حامی شورای استان برای توسعه ی بخش های روستایی هستند

قم (پانا) - استاندار قم حفظ روستاها را از اولویت های دولت تدبیر و امید دانست و اظهار کرد: مدیران دولتی حامی شورای استان برای توسعه ی بخش های روستایی هستند.

کد مطلب: ۸۹۴۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم: مدیران دولتی حامی شورای استان برای توسعه ی بخش های روستایی هستند

دکتر سرمست استاندار در دیدار با اعضای شورای استان که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه ی مناطق روستایی و بخش های استان، اظهار کرد: اگرچه استان قم شامل کلانشهر قم و شهرهای کوچک و روستاهاست، اما از نظر مسئولان، تمام روستاها و شهرهای استان از نظر اهمیت جایگاه خود را در توسعه دارند.
نماینده عالی دولت در استان برگزاری جلسات و دیدار با مدیران را مورد توجه قرار داد و افزود: این دیدارها کاری و برنامه محور است و برای رفع مشکلات در استان برنامه ریزی لازم صورت می گیرد.
سرمست ریشه توسعه پایدار را روستاها دانست و اضافه کرد: حفظ روستاها از اولویت های کشور است و در طول 40 سال گذشته نظام جمهوری اسلامی خدمات فراوانی به بخش های روستایی و مناطق محروم صورت داده است.
استاندار قم با اشاره به وجود برخی کاستی ها در مناطق کمتر برخوردار استان، تصریح کرد: همه مسئولین موظفند تا در حیطه وظایف خود برای خدمت رسانی به مردم استان در تمام نقاط اهتمام ورزند.
وی تمام اهتمام حاکمیت استان را بر حمایت و تقویت شوراهای روستا و مسئولین در بخش ها دانست و تصریح کرد: شورای استان مسائل مشترک و مشکلات مختص هر بخش، شهر یا روستا را احصاء کند و با هماهنگی معاون امور عمرانی استانداری و تمهید راهکارهای مناسب، برنامه ریزی لازم برای حضور مدیران مربوطه در هر بخش یا روستا برای پاسخگویی و حل مشکلات صورت گیرد.
سرمست در پایان ضمن تأکید بر تلاش های بی شائبه اعضای شورای استان در خدمت به مردم، خاطر نشان کرد: بخشداران و دهیاران و شوراهای روستا، بخش قابل توجهی از خدمات دولت را انجام می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار