درگیری شجاع خلیل‌زاده و روزبه چشمی وارد فاز جدید شد + تصویر

تهران (پانا) – مدافع تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش به اظهار نظر مدافع استقلال درباره او و پرسپولیس واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۹۴۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
درگیری شجاع خلیل‌زاده و روزبه چشمی وارد فاز جدید شد + تصویر

امروز پس از اینکه استقلال مقابل تراکتورسازی شکست خورد، روزبه چشمی که از شکست تیمش عصبانی بود وقتی روبروی خبرنگاران قرار گرفت طی اظهارنظری شدید الحن به پرسپولیسی‌ها حمله و ادعای چند وقت اخیر تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی و استقلال را مبنی بر حمایت ویژه از پرسپولیس تکرار کرد.

روزبه چشمی در بخشی از اظهار نظرش به برخورد آرام داورها با یکی از بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد که به نظر می‌رسد خطاب او به شجاع خلیل‌زاده باشد. چشمی معتقد است که داورها از کنار اعتراض بازیکن پرسپولیس عبور می‌کنند اما به استقلالی‌ها کارت زرد نشان می‌دهند، موردی که البته در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان صحیح نبود و شجاع خلیل‌زاده با دریافت کارت زرد جریمه شد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد.

خلیل‌زاده پس از این اظهارنظر از سوی چشمی، با انتشار پستی در اینستاگرام به این موضوع با نوشتن این متن واکنش نشان داد: ما فقط تو بازی برای تیم خودمون و شخصیت هوادارامون که عادت کردن به پیروزی‌های بیشتر و قهرمانی‌ها می‌جنگیم. خدا رو شکر که تو آسیا هم بازیکنامون با همین غیرت جنگیدند و باعث خوشحالی هوادارا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار