امام جمعه موقت شهرستان قدس:ما برای خون شهدای سپاه پاسداران قیام‌ خواهیم کرد

شهرقدس (پانا) - امام جمعه موقت شهرستان قدس در خطبه نماز جمعه این هفته به ثمرات تقوا که همان خوشبختی و سعادت انسان نزد خداوند است اشاره کرد.

کد مطلب: ۸۹۴۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت شهرستان قدس:ما برای خون شهدای سپاه پاسداران قیام‌ خواهیم کرد

حجت الاسلام موحد امام جمعه موقت شهرستان قدس گفت:اگر شرایط اجتماعی خوب است به دلیل داشتن تقوا در کشور است و اگر تقوا داشته باشیم میتوانیم در برابر شیطان ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام موحد در ادامه سخنانش افزود:اگر ملت ایران یک ملت با تقوا و سربلند نبود ،نمیتوانست در روز بیست دو بهمن اینگونه حماسه آفرینی کند تا در تاریخ به ثبت برسد.

او ادامه داد:مردم با حضور پر شور خودشان مشت محکمی بر دهان تمامی دشمنان ایران زدند و هم اکنون شاهد دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم.

امام‌جمعه شهرستان قدس اذعان داشت: ما فقط باید از خدا طلب آمرزش و استمداد کنیم،ما باید شکر گزار خدا باشیم که در دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و ما باید پیروزی ملت شجاع در برابر دشمنان را تبریک بگوییم.

او در ادامه خطبه خود با اشاره به قسمتی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی،بیان کرد:ای جوانان ما آنچه را که آزموده‌ایم هنوز شما نیازموده‌اید،ما دیده‌ایم وشما خواهی دید و آینده برای شماست.

حجت الاسلام‌موحدد در ادامه عنوان کرد: انقلاب اسلامی از نقطه صفر آغاز شد و اول همه چیز علیه ما بود ولی در آینده انقلاب اسلامی روز به روز موفق تر شد و درحال حاضر هم ایران سربلند و موفق است.

/خبرنگار:علیرضا شریعتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار