آیین تجلیل از ۱۲۰۰ دانش آموز قرآنی و فرهنگی هنری در تربت جام

تربت جام (پانا) - ۱۲۰۰ دانش آموز منتخب کشوری و استانی مسابقات قرآن، عترت ونماز و فرهنگی هنری در تربت جام تجلیل شدند.

کد مطلب: ۸۹۴۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از ۱۲۰۰ دانش آموز قرآنی و فرهنگی هنری  در تربت جام

آئین تجلیل از ۱۲۰۰ دانش آموز منتخب مسابقات قرآن، عترت، نماز و فرهنگی هنری درمرحله کشوری، استانی و شهرستانی باحضور امام جمعه ، فرماندار، مدیران اجرایی، معلمان و اولیا دانش آموزان در محل تالار جامی تربت جام برگزار شد.

دراین آئین قرآنی و فرهنگی پس از اجرای چند سرود و نمایش طنز توسط دانش آموزان و گروه هنری البرز فرماندارتربت جام با قدردانی ازتلاش های مربیان، اولیا و دانش آموزان منتخب گفت: هنرانقلابی بایستی زیبایهایش تبیین شود و هنر بایستی معیار الهی و ارزشی را تببین کند و پیروزی های نظام، دولت و حاکمیت را با زبان هنر روایت کند.

مرتضی حمیدی افزود: فرهنگ اصیل اسلام، قرآن و انقلاب بایستی در قالب هنر به نسل جدید تبیین شود چرا که شرایط کشور به گونه ای است عده ای از خدا بی خبر می خواهند ذهن جوانان و نوجوانانی که در دوران انقلاب نبودند را به سمت و سوی دیگری سوق دهند.

وی تصریح کرد: حوزه فرهنگ و هنر و بویژه حوزه قرآن نقش اساسی درکاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری تجلیل از نخبگان بایستی آینده و خروجی آن توجه به تقوا، بصیرت افزایی، ایجاد امید و نشاط و شادمانی برای جامعه تا با روحیه امید و نشاط در میادین مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری گام های موثر برداریم .

مدیر آموزش و‌پرورش تربت جام گفت: ازمجموع ۱۲۰۰دانش آموز منتخب مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری تعداد ۱۵۸ نفر رتبه های کشوری و استانی کسب کردند.

غلامرضا بهرامپور افزود: به هریک از دانش آموزان منتخب هدایایی شامل دیوان حافظ، قرآن، کارت هدیه،کیف لب تاپ، لوح سپاس و... تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار