امام جمعه موقت شهرری: دشمنان از آگاهی و بصیرت ملت ایران و آزادگان جهان هراس دارند

شهرری (پانا)- امام جمعه موقت شهرری گفت: ملت بزرگ ایران با شهادت و فدا کردن خون خود در راه آرمان های انقلاب و رهبری هر روز رو به جلوتر از گذشته هستند، دشمنان از آگاهی و بصیرت ملت ایران و آزادگان جهان هراس دارند.

کد مطلب: ۸۹۴۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت شهرری:  دشمنان از آگاهی و بصیرت ملت ایران و آزادگان جهان هراس دارند

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) با اشاره به همزمانی حمله تروریستی به اتوبوس مرزبانان کشور در جاده خاش ـ زاهدان با برگزاری نشست ورشو اظهار کرد: سران منحط کشورهای عربی منطقه در این نشست با صهیونیست ها و آمریکایی ها دیدار می‌کنند تا برای انجام کارهای تروریستی در منطقه خاورمیانه نقشه و راهبردی احمقانه اتخاذ نمایند.
ابراهیمی به حضور با شکوه ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی از مدت‌ها قبل با استفاده از ابزارهای اقتصادی و جنگ روانی به دنبال بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان نظام و حضور حداقلی مردم در روز 22 بهمن بودند که ملت با حضور حماسی خود تمامی نقشه های آنان را بر آب کردند.
ابراهیمی با بیان اینکه امروز درخت انقلاب چهل ساله شده است عنوان کرد: این درخت تنومند را دیگر باد نمی تواند از ریشه دربیاورد ولی باید از موریانه هایی که به شکل های گوناگون در آن ریشه دوانده اند ترسید و راه آنان را از انقلاب جدا کرد.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار