فوت راننده ۶۰ ساله به دلیل واژگونی خودرو

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک راننده ۶۰ ساله به دلیل واژگون شدن خودرو در مسیر تهران _قم خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۴۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
فوت راننده ۶۰ ساله به دلیل واژگونی خودرو

به گزارش روابط عمومی آتش نشانی، جلال ملکی در تشریح جزییات یک حادثه تصادف گفت: در ساعت ۵:۳۸ بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران_قم، ۸ کیلومتر مانده به عوارضی تهران_ قم به سمت تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این تصادف در محدوده‌ای خارج از محدوده استحفاظی آتش‌نشانی تهران اتفاق افتاده بود، ادامه داد: یک ایستگاه بلافاصله به محل حادثه اعزام و در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری ساندرو به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی حرکت خود خارج شده و بعد از برخورد با یک تپه خاکی در کانال آبی در کنار جاده سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: از نوع آسیب‌های وارده به خودرو مشخص بود که خودرو بعد از برخورد چندین بار در روی زمین غلتیده و دوباره به حالت اولیه خود برگشته بود. زمانی که نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند یک آقای ۶۰ ساله که راننده بود در اتاقک خودرو محبوس شده بود که آتش‌نشانان بلافاصله این فرد را از درون خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینه توسط نیروهای اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.

ملکی ادامه داد: خودرو به محل امنی منتقل و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار