شروع رای‌گیری در انتخابات شورای عالی آموزش‌وپرورش از فردا

تهران (پانا) - مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان انتخابات نمایندگان معلمان در شورای عالی آموزش‌وپرورش امروز به اتمام می‌رسد و از فردا رای‌گیری آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۴۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شروع رای‌گیری در انتخابات شورای عالی آموزش‌وپرورش از فردا
داوطلبانی که مراحل ثبت‌نام در انتخابات «تعیین سه نفر از نمایندگان معلمان و مدیران مدارس به‌ عنوان اعضای شورای عالی آموزش‌وپرورش» را تکمیل کرده‌اند و قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند؛ تا ساعت 20 امروز جمعه 26 بهمن1397 فرصت دارند تا با ورود به سامانه انتخابات فقط برای یک‌بار داده‌های خود شامل عکس و محورهای تبلیغاتی را تغییر دهند.
همچنین تا همین ساعت و تاریخ معلمان و مدیرانی که از ثبت‌نام بازمانده‌اند می‌توانند ثبت‌نام، داوطلبی خود را اعلام و کد انتخاباتی دریافت کنند.
در گام آخر مرحله اول انتخابات، از فردا شنبه 27بهمن1397 تا روز جمعه 3 اسفند1397 همه فرهنگیان شاغل و بازنشسته اعم از آموزشی، اداری، دانشجو معلم می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن سینا با ورود به درگاه انتخابات شورای عالی با دسترسی به صفحه داوطلبان استان محل خدمت، هم‌زمان با مشاهده اسامی و اطلاعات کاندیداها با توجه به سهمیه تعیین‌شده برای آن استان، به داوطلبان موردنظر خود رأی دهند.
به گفته مسئول ستاد راهبری انتخابات نمایندگان معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش چون حضور حداقل یک زن در میان منتخبان الزامی است، اگر حداقل یکی از بانوان به جمع برگزیدگان مرحله اول استانی راه نیابد، هر خانمی که بالاترین رأی نسبی را کسب کند جایگزین آخرین منتخب آن استان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار