با حضور وزیر بهداشت انجام شد

افتتاح پنج پروژه بهداشتی و درمانی در آبادان و خرمشهر

تهران (پانا) - چهار پروژه‌ بهداشتی و درمانی در آبادان و یک پروژه در خرمشهر امروز در جریان سفر وزیر بهداشت افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۴۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح  پنج پروژه بهداشتی و درمانی در آبادان و خرمشهر

با حضور دکتر سعید نمکی - وزیر بهداشت - چند پروژه بهداشتی و درمانی در آبادان امروز (۲۵ بهمن ماه) به بهره‌برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام رضا ( ع) با مساحت ۶۹۲ متر مربع زیربنا و هزینه احداث ۱۷ و نیم میلیارد ریال به بهره‌برداری کامل رسید.

همچنین مرکز تشخیص و غربالگری سرطان تیپ یک آبادان افتتاح شد. این مرکز که با مساحت ۵۷۵ مترمربع زیربنا و هزینه ساخت ۲۸ میلیارد ریال در کنار بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان تکمیل شده است که خدمات را با نرخ دولتی به بیماران ارائه می‌دهد.

پروژه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان نیز با ۱۶۲۰ متر مربع زیربنا افتتاح شد. هزینه ساخت این کلینیک بدون خرید تجهیزات ۶۰ میلیارد ریال است و در آن پزشکان متخصص و فوق تخصص با نرخ دولتی بیماران را ویزیت می‌کنند.

خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز افتتاح شد. در این راستا دو بلوک هشت واحدی از پنج بلوک خوابگاه دانشجویی شهدای منای دانشکده علوم پزشکی آبادان به بهره‌برداری رسید. این پروژه جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان با هزینه ساخت بدون تجهیزات ۷۰ میلیارد ریال و با مساحت ۵۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است.

مرکز جامع خدمات سلامت طویجات خرمشهر با حضور وزیر بهداشت با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید. این مرکز جامع سلامت با مساحت ۹۲۰ متر مربع زیربنا و هزینه ساخت ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

نمکی از صبح امروز در سفر خود به استان خوزستان پروژه‌های ستاد شبکه بهداشت و مرکز بهداشت شادگان، بانک خون بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان، سایت اداری مرکز فوریت‌های پزشکی و همچنین پایگاه جاده‌ای اورژانس خور دورق شادگان، مرکز جامع خدمات سلامت شهری امام رضا ( ع) آبادان، مرکز غربالگری سرطان تیپ یک این شهرستان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت‌الله طالقانی و خوابگاه دانشجویی شهدای منا را در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان افتتاح کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار