قرارداد لیونل مسی باز هم تمدید می‌شود

تهران (پانا) - رئیس باشگاه بارسلونا از تمدید قرارداد فوق ستاره این باشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۴۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
قرارداد لیونل مسی باز هم تمدید می‌شود

مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا نقش بی بدیلی در رقم زدن طلایی ترین عصر تاریخ باشگاه داشته است. مسی در این سال‌ها بارها به دلایل مختلف قراردادش با بارسا را تمدید کرده و آخرین بار در سال 2017 بود که قراردادش را تا سال 2021 تمدید کرد. در این قرارداد البته آمده که مسی می‌تواند در تابستان 2020 به طور آزاد راهی تیمی درجه دو شود. البته با توجه به فرم و آمادگی بدنی مسی، بعید نیست او بیش از سه سال دیگر در بارسلونا بماند و بارتومئو هم همین انتظار را دارد.

به گزارش مارکا، رئیس بارسلونا می‌گوید:

درباره آینده با لئو حرفی نزده‌ایم ولی یک تمدید قرارداد دیگر قطعی است. این اتفاق قریب الوقوع نخواهد بود ولی به وقتش بر سر میز مذاکره خواهیم نشست. تا روز خداحافظی از فوتبال، مسی با ما می‌ماند. او بازیکنی تک باشگاهه است و پیوندش با ما همیشگی است. والورده؟ به نظرم او ادامه خواهد داد چون بین او و بازیکنان اعتماد وجود دارد و در دومین فصل حضورش روی نیمکت تیم است. هدف این است که در پایان فصل شانس بردن همه جام‌ها را داشته باشیم. من به او اعتماد دارم و حتی اگر امسال هیچ جامی نبریم هم والورده به کارش ادامه می‌دهد. ادامه حضور او برای بازیکنان جوان تیم یک تضمین محسوب می‌شود.

بارتومئو درباره تمدید قرارداد آلبا هم گفت باشگاه به این بازیکن پیشنهاد قرارداد پنج ساله جدیدی ارائه کرده است و بسیار خوش بین است که این توافق حاصل شود چون آلبا خودش گفته می‌خواهد بماند. از طرفی رئیس باشگاه خبر ال پاییس مبنی بر قرض گرفتن مبلغ 140 میلیون یورو از دو بنگاه مالی آمریکایی را هم تایید کرد و گفت بارسا به جای گرفتن وام‌های پرسود از بانک‌ها، تصمیم گرفته از این بنگاه‌ها که سود بسیار کمتری می‌گیرند و فرصت بیشتری برای بازپرداخت می‌دهند، وام بگیرد. این اتفاق در ماه آگوست سال گذشته رخ داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار