المپیاد ورزشی درون مدرسه ای پرمخاطب ترین برنامه ورزشی دانش آموزان است

اردبیل (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت : المپیاد ورزشی درون مدرسه ای پرمخاطب ترین برنامه ورزشی دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۹۴۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد ورزشی درون مدرسه ای پرمخاطب ترین برنامه ورزشی دانش آموزان است

منصورصاحب در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان امام حسن مجتبی(ع) ناحیه یک اردبیل که با حضور دانش آموزان ، اولیا و مسئولین در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت : المپیاد ورزشی درون مدرسه ای پرمخاطب ترین برنامه ورزشی دانش آموزان است و شناسایی و بالفعل کردن استعداد دانش آموزان در رشته های ورزشی برحسب توانایی و علاقه آنان و نیز همکاری همه معلمان و کادر مدارس در برگزاری و اجرای این طرح می تواند به برگزاری هر چه بهتر اینگونه المپیاد ها و شناخت نخبگان ورزشی در رشته های ورزشی مختلف کمک شایانی کند.

او با بیان اینکه اجرای المپیاد ورزشی در بین دانش آموزان علاوه بر ایجاد شور و نشاط حاصل از فعالیت های ورزشی در بین آنان، زمینه ساز تمرین کارگروهی در مدارس شده است گفت: برپایی برنامه های از این دست مهارت های اجتماعی، حس مسئولیت پذیری، احترام به قانون، روحیه تعامل و همکاری را در بین دانش آموزان تقویت می کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان یادآورشد: در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سطح استان اردبیل بیش از 130هزار دانش آموز در قالب رشته های تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی و طناب زنی شرکت نمودند.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه پروژه علمی جابربن حیان و نمایشگاه نقاشی همگانی و دست سازه های دانش آموزان نیز مورد بازدید قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار