پوشش 96 درصدی حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی استان در سال 97

رشت (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی را در سال جاری 9371 بوده که با تلاش فعالان عرصه سوادآموزی توانستیم 8968 نفر را در مجموع دوره ها، در کلاس های آموزشی ثبت نام کنیم.

کد مطلب: ۸۹۳۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پوشش 96 درصدی حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی استان در سال 97

نادر جهان آرای در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی ضمن تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: شکوه و عظمت 22 بهمن ماه امسال، نشان از جایگاه و منزلت نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر مردم دارد.

وی در ادامه حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی را در سال جاری 9371 بیان نمود و تصریح کرد: با حمایت استاندار و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان و همراهی سایر اعضا همچنین تلاش فعالان عرصه سوادآموزی توانستیم 8968 نفر در مجموع دوره ها، در کلاس های آموزشی ثبت نام کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، درباره اهمیت برگزاری امتحانات گفت: انتخاب درست عوامل اجرایی حوزه های امتحانی و رعایت تمامی مفاد آیین نامه ای، نقش کلیدی در برگزاری کیفی امتحانات دارد.

در ادامه این نشست سیروس محمدی معاون سوادآموزی استان به ارائه گزارشی از برگزاری جلسات بهبود کیفیت در سطح شهرستانها و مناطق پرداخت و گفت: در سال جاری،681 مصوبه از 242جلسه گروه بهبود کیفیت اخذ شده که 484 مصوبه کیفی حاصل این جلسات بوده است. وی در ادامه به بیان طرح ها و برنامه های در حال اجرا حوزه سوادآموزی استان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار