مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه: سازمان دانش‌آموزی جلوه‌گاه هم‌کاری و هم‌دلی است

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در همایش یاوران انقلاب گفت: سازمان دانش‌آموزی، جلوه‌گاه هم‌کاری و هم‌دلی است.

کد مطلب: ۸۹۳۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه: سازمان دانش‌آموزی جلوه‌گاه هم‌کاری و هم‌دلی است

مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در همایش یاوران انقلاب که در سالن حجاب برگزار شد، گفت: سازمان دانش‌آموزی، جلوه‌گاه هم‌کاری و هم‌دلی است و باید با هم‌فکری و تلاش بیشتر، نمود آن را در جامعه پررنگ‌تر کنیم.

وی ضمن اشاره به حضور پرشکوه فرهنگیان و دانش‌آموزان در حماسه‌آفرینی 22 بهمن‌ماه جاری، از تمام آنان تقدیر کرد و افزود: جامعه فرهنگیان استان کرمانشاه بار دیگر ثابت کردند که همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران هستند و دانش‌آموزان نیز با حضور پرشور خود، جلوه‌ی ویژه‌ای به حماسه چهل‌سالگی انقلاب بخشیدند.

یزدان‌پناه با یادآوری سخن رهبر فرزانه انقلاب که فرموده‌اند: «جوان، مظهر امید است» خاطرنشان کرد: دیدن جوانان موفق در عرصه‌های مختلف به انسان شور و نشاط می‌بخشد و امید را در دل زنده نگه‌می‌دارد. جوانان آینده‌سازان نظام مقدس اسلامی هستند و چهره‌ی خندان و با شوق و ذوق آنان، انرژی مضاعفی به ما می‌دهد تا با دلگرمی فرزندان‌مان، راه پیشرفت، توسعه، ترقی و تصمیم‌گیری را به آنان یاد دهیم و برای موفقیت‌شان تلاش کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، سازمان دانش‌آموزی را یکی از ارکان مهم نهاد تعلیم و تربیت دانست و یادآور شد: این سازمان همواره زینت‌بخش محافل، همایش‌ها و نشست‌های گوناگون است و کار خود را همیشه به نحو مطلوب و خاطره‌انگیز انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: باید سازمان دانش‌آموزی را تقویت کرد و فعالیت‌های آن را به شکل جدی‌تری پیگیری نمود تا از ظرفیت‌های خوب این سازمان استفاده بهینه شود و بتوان کارهای بزرگی را در این مجموعه‌ی پرتلاش انجام داد.

یزدان‌پناه در پایان از تمام عوامل سازمان دانش‌آموزی، مربیان و دانش‌آموزان برای برگزاری همایش یاوران انقلاب تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با نگاهی تازه به سازمان دانش‌آموزی بنگرد و تمام تلاش خود را جهت تسهیل امور این سازمان به کار گیرد.

سپس سید یحیی میرعباسی، رییس سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به حاضران و تبریک چهل‌سالگی انقلاب اسلامی از فعالیت بخش‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی سخن گفت و افزود: بسیاری از آموزش‌هایی که دانش‌آموزان در دوره‌های گوناگون می‌بینند در زندگی‌شان کاربرد دارد و می‌توانند از این اندوخته‌های گران‌بها در محیط‌ها و فضاهای متناسب استفاده کنند.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی همواره در تلاش است تا با نیازسنجی درست نسل آینده و برنامه‌ریزی در جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت و پوشش دادن به نیازهای دانش‌آموزان گام بردارد و از ظرفیت‌های موجود، نهایت بهره را ببرد.

رییس سازمان دانش‌آموزی، همایش یاوران انقلاب را یکی از اتفاقات ویژه‌ی آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: در این همایش، تعدادی از دانش‌آموزان آموزش‌دیده سازمان دانش‌آموزی به اجرای برنامه‌های متنوع می‌پردازند تا گوشه‌ای از فعالیت‌های سازمان مذکور را به نمایش درآورند.

همایش یاوران انقلاب با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مشاوران وی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و جمعی از ﻣﺴﺅولان در سالن حجاب برگزار شد و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، رژه‌ی مخصوص سازمان دانش‌آموزی، اجرای سرود گروهی و مانور تشکیلاتی از بخش‌های متنوع این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار