مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر:

مدیران در جهت اجرای برنامه تعالی مدیریت تلاش کنند

بوشهر(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: یکی از برنامه هایی که مدیران باید در اجرای آن تلاش زیادی داشته باشند برنامه تعالی مدیریت است.

کد مطلب: ۸۹۳۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران در جهت اجرای برنامه تعالی مدیریت تلاش کنند

مرتضی روان دوست در جلسه مدیران متوسطه دوم با محوریت تقویت بنیه علمی اظهار داشت: متوسطه دوم خروجی آموزش و پرورش است و با آن سنجیده می شود و باید برای آن برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر افزود: متوسطه اول و ابتدایی زیر ساخت های آموزش و پرورش هستند که برای آن ها برنامه هایی داریم تا در متوسطه دوم موفق باشیم.

وی بیان داشت: در متوسطه دوم نیز برنامه های بلند مدت و میان مدت برای پایه های دهم و یازدهم و برنامه های کوتاه برای پایه دوازدهم در بحث کیفیت بخشی آموزشی و ارتقاء معدل در حال اجرا هستند.

روان دوست گفت : یکی از برنامه هایی که مدیران باید در اجرای آن تلاش زیادی داشته باشند برنامه تعالی مدیریت است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز اظهار داشت: جهت بررسی مشکلات و همچنین بازدید از مدارس جهت نظارت و اصلاح امور کمیته کاری مدیران تشکیل شود.

احسان توحیدی تصریح کرد: طبق دستور وزارتخانه، مدارس خاص باید حداقل یک کلاس علوم انسانی داشته باشند. مدیران این مدارس تا دو هفته دیگر برنامه مدون خود را در این مورد ارائه نمایند.

وی افزود: آمار ارائه شده در مورد توزیع متوازن رشته ای نسبت به تفاهم نامه آموزشی که با اداره کل بسته شده، آمار بسیار مناسبی است و برنامه ریزی ما به گونه ای است که ثبت نام در رشته تجربی کاهش یابد و دانش آموزان به سمت رشته ریاضی بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار